• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Live (og spontan) rapport fra SK984 med ny kabin

Da er vi i luften, og wifi fungerer, men med en veldig lav hastighet. Her er en titt inn i Plus, som på A340 består av fire rader.

Takker for fin "live rapport" (flere burde smokket opp disse mer konkrete rapportene)

PS: Er det virkelig bare 4 rader med Plus i A340? Hvor mange er det i C da?
 
Takker for fin "live rapport" (flere burde smokket opp disse mer konkrete rapportene)

PS: Er det virkelig bare 4 rader med Plus i A340? Hvor mange er det i C da?

Bare hyggelig! Ja, kun fire rader, noe som overrasker meg. I C er jeg usikker, men det er som før to rader i en egen minikabin foran Plus.
 
Back
Top