Live: Milage run til Krakow

4 timer er lenge på kantine. Selv på nye AF kantina.

Men den har vokst litt på oss de siste 2 dagene.rundt hvert hjørne er en ny matstasjon eller drikkestasjon. Og et par ganger om dagen er det en kokk som lager noe. Nå var det nettopp dags for ris og langtidskokt oksekjøtt og det var knall.

1 time til avgang.
cda355753f119479c2d937237680475d.jpg
88fcb1c0cff433a547077cb058ab9095.jpg
778375d77daab29c378e269d5319c420.jpg
ce3e4f8f1cd99b435135823ff75fbb06.jpg
45a01aea40961aac1692360d2d6ff4a8.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Det er nok fortsatt å foretrekke 4 timer på kantine enn 2 timer på TRD uten.... (lei nå)

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Da er vi omsider klare for siste leg av mini-marathon'et

Spent på maten
ff7457b68af095870d026feacbce626a.jpg
db386d472d5d03e2452804f096d2d0c6.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Jeg bemærker, at Storsmurfen er veskoman! Det er godt, for du vil aldrig
løbe tør for gaveidéer! Keep her happy! :)

Så var det på tide å avslutte det hele. Var relativt slitne når vi kom hjem i går så siste del ble da ikke sånn 100% live.

Men siste turen med AF1274 var superkoselig. Det er ikke helt "BA-stemning" hos AF men en riktig god #2.

Maten viste seg å være identisk med maten på CDG-AMS på lørdag. Jeg hadde heldigvis spist så mye forskjellig rart i kantina at jeg var mett. For den fisken traff meg ikke rett i hjerterota denne gangen.

Men vi feiret oss ihvertfall hele veien hjem.
45eaee7e891398103758b6f02d7f8e94.jpg

66e91c368683e24f3ebaeb91411db9e8.jpg

781d0ec50d2bd669887ddd6edd6e4d21.jpg

Last edited:
Og dermed slutt punktum finale. Turen resulterte i ett nytt år som platinum, med 7XP margin. :)

49397839d511421e770531d779a49b08.jpg

Last edited:
Takk for turen, knakandes godt levert rapport fra denne kanten (per usual!).

Jeg har ikke vært på mileagerun siden vi var en haug med Flypratere som fløy til den franske riviera med bolaget i Plus, og da jeg bestilte meg et glass med "bobler" så kom den svenske flicka tilbake med en Ramlösa.

Ser ut til at AF og KLM leverer marginalt bedre enn det. Heldigvis :)

Flott rapport. Det er mange naturlige ruter i verden for aa faa litt status.

Takk takk. Normalt er det jo mange flotte steder man kan dra, men sånn er det jo ikke helt nå for tiden. Dessuten skulle det helst unnagjøres på 2 dager og ikke koste en formue. :)

Takk for turen, knakandes godt levert rapport fra denne kanten (per usual!).

Jeg har ikke vært på mileagerun siden vi var en haug med Flypratere som fløy til den franske riviera med bolaget i Plus, og da jeg bestilte meg et glass med "bobler" så kom den svenske flicka tilbake med en Ramlösa.

Ser ut til at AF og KLM leverer marginalt bedre enn det. Heldigvis :)

Tusen takk. Ikke noe galt om boksmodnet Ramlösa altså, men de gjør det definitivt noe bedre hos AF og KLM.

Men det var jo geniale milage run til Sør Europa med bolaget en periode ja.

Tusen takk for en fantastisk live rapport. Veldig spennende å følge med!
Håper Elefanten blir litt mer synlig i neste tur :)

Tusen takk for flott trip-report, men muligens ikke nødvendig allikevel...?

Good news: you keep all your advantages! As an extension of our previous measures, we renew the levels of all our Elite members with a qualification period between now and 30 June 2022.

Will I keep my current level in my next qualification period?

In case your qualification period ends between now and June 2022 (previously December 2021), you will keep your current level even if you do not reach the XP objective.

https://pages.flyingblue-info.com/FB30_PLC_Exceptional_measure_XPSurplus/EN.html/

Tusen takk for en fantastisk live rapport. Veldig spennende å følge med!
Håper Elefanten blir litt mer synlig i neste tur :)

Tusen takk. Elefanten har det i nye tariffavtalen sin at det aldri skal være sånne turer igjen. Han har fått skandaløst lite fokus.

Tusen takk for flott trip-report, men muligens ikke nødvendig allikevel...?

https://pages.flyingblue-info.com/FB30_PLC_Exceptional_measure_XPSurplus/EN.html/

Ha ha. Jau... brilliant

Får ikke håpe Storsmurfen leser Flyprat, kan bli et fnatan's bråk av slikt:8:

Det gjør hun dessverre. Men så syntes hun faktisk også at det var en fin tur, så da går det nok greit.

Takk for flott rapport Fnate. Reiselysten blir ikke mindre av å lese rapporten.

Takk for turen! Ulempen med LTG er at behovet for milage runs har blitt helt borte[emoji3] Og kontiene hos BA og KL/AF er vel bortimot nullstilte…

Takk for flott rapport Fnate. Reiselysten blir ikke mindre av å lese rapporten.

Tusen takk. Får håpe du kan komme deg ut på tur igjen snart. Det kan virke som om du fortjener en skikkelig tur.

Takk for turen! Ulempen med LTG er at behovet for milage runs har blitt helt borte[emoji3] Og kontiene hos BA og KL/AF er vel bortimot nullstilte…

Takk takk. Skjønner hva du mener. Men trikset er jo da å begynne med nye allianser. LTG er for lengst i boks. Nå er jeg halvveis på Flying Blue og ca 75% på vei hos Executive Club.

Så på 55 års dagen skal det være "Lifetime-Everything", hvis det finnes noen flyselskaper igjen.

Tusen takk. Får håpe du kan komme deg ut på tur igjen snart. Det kan virke som om du fortjener en skikkelig tur.

Takk for omtanken. Jo, jeg håper det blir muligheter for turer etterhvert som er noe mer spennende enn farting mellom Kongsberg og Rikshospitalet. Det gjør nok det, men det vil ta litt tid.

Back