Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
En flaske rødvin fikk vi imidlertid uansett. Det er muligens den sureste vinen jeg noen gang har smakt. Tok 3 glass for å være sikker.
![]()
Over dato jo. MaaaakanMen sjekk datostempliinga, da.
Takk.Artig rapport å følge med på. Men si meg, er det noe særlig med folk på disse flyene? Det ser noe tomt og stusslig ut i bakgrunnene.
En flaske rødvin fikk vi imidlertid uansett. Det er muligens den sureste vinen jeg noen gang har smakt. Tok 3 glass for å være sikker.
Babyen til Storsmurfen og Elefanten deler sete til Paris.
Hvordan ser den ut? Her har vi åpenbart misset
noe .... :wow:
Tror den "babyen" ser ut som en dyr veske. Nesten villig til å vedde en japp, til og med.
Men sånn cirka da begynner jo det meste å smake godt?
Tror den "babyen" ser ut som en dyr veske. Nesten villig til å vedde en japp, til og med.
Elefantskinn? :stir
NÆÆÆÆÆÆI!!!! MAKAN
Dette har vært verdens verste tur.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.