• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Live konsert hos SAS

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Sas og Universal er i gang med live konserter i luften. I dag hadde Omar (eller noe sånt) konsert bgo-osl. Litt slitsomt å bli filmet av halve flyet, men det er vel sånn verden har blitt.

Måtte låve å tagge #saslive eller noe sånt når en postet bilder video.
e2d98cd79c8554b992af2d9441f24c4d.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjip å sitte i pluss med en gigantisk høytaler forran seg som brøler ut sure toner fra en artist ingen har hørt om

Huff... Så totalt uaktuelt å oppleve på en flytur. Heldigvis flyr jeg lite i Norge.

Dette må da være kontraktsbrudd på en eller annen måte, og i det minste gi noen form for kompensasjon ved klage/rebooking. Markedsavdelingen til SAS burde vite bedre enn å plage passasjerer med konsert på flyturer. But hey, kanskje jeg har vore for lenge i utlandet og nordmenn faktisk liker slik hubaluba.

Synd at dette ikke falt i smak hos alle. For å vri på et Egner-sitat: Aldri så godt at det ikke er galt for noen. ;)

Om det åtminstone varit Bruce Springsteen, men då ryker väl SAS hela marketing budget på en flygning... :)

Jeg forstår forsåvidt hva SAS tenker her, men jeg forstår ikke at de på liv og død må ta med dette ombord på flyet, hvor man ikke har noen mulighet til å komme seg unna. Greit nok i loungen/cafelounge, for der er det et alternativ. Men hvis jeg hadde sittet på rad 1-4 her, på vei til et viktig møte og neddynget i forberedelser, så hadde jeg mildest talt satt lite pris på sirkus. Det hadde jeg forsåvidt også i loungen, men da hadde jeg i det minste hatt mulighet til å trekke meg unna til en stille spot.

Man behøver ikke å være surmaget for å synes dette påfunnet kan være litt slitsomt: Noen ganger passer det rett og slett ikke. Det er en såpass etablert kjensgjerning at noen bruker flyturen til å jobbe at jeg synes SAS bør ha respekt for det.

Får man forvarsel om at det er konsert på flyet? Jeg med flere har helseplager som gjør at konsert på flyet ikke fungerer. Regner ikke med at Bose hjelper så mye

Så lenge det skjer på en ettermiddags-flight (hjem fra jobb flight, men ikke sove-flight), synes jeg det er greit bare det ikke skjer for ofte.

Vet ikke hva dette var?

jaja .. på en halvtimes tur kan man vel overleve. Verre om det er en totimers konsert pluss ekstranumre ombord SK908. :p

Har planer om å kjøpe meg en gitar i New York når jeg reiser over til høsten, så om noen er på samme SK908 som meg hjem igjen, er jeg åpen for requests :p

Har planer om å kjøpe meg en gitar i New York når jeg reiser over til høsten, så om noen er på samme SK908 som meg hjem igjen, er jeg åpen for requests :p

Skulle jeg være på samme flight ( som er lite sansynlig siden jeg ikke skal til NY til høsten) så er det stor fare for at den gitaren hadde blitt knust ass :D

Nå er det nok. Hvis Bruce Spr. Står der fremme skal jeg kaste alt jeg har om hender og lytte. Er det en kar el tre som kan spille kassegitar el slaginstrument ville jeg vært i harnisk for det eneste jeg ønsker egentlig, kort el langt, er fred og ro:-) dette går vel under "1 world problems":-)

Hvis Bruce Springsteen hadde bestemt seg for å kjøre en 7-timers-konsert på samme SK908 som meg, så hadde jeg bare sett veldig strengt på alle som hadde forsøkt å stoppe han.

En liten avsporing, men det er ikke alle som angriper pianoet' som OSL har på innenlands-piren som burde gjøre det...

Back