• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Liv etter flybransjen?

For de som fulgte vinkelanketråden kjenner de han sikkert igjen. Godt at mannen har funnet seg tilrette i Jernbaneverket.

Og - så finnes det vel en Cub-eier med samme etternavn i Mosse-traktene. -
Så vi får håpe at han får "luftet seg llitt. ;)

Hvis det er "NF" , så har vi diskutert en del ,på andre forum - og vært uenige.
Men synes det er flott at han har funnet en annen - og kanskje "bedre" plass i livet!!

Last edited:
Er den så stygg egentlig? Virker da heller som en solskinnshistorie. Og jo flere som gjør som han, jo bedre vil det bli i bransjen

Soleklart. Det er ofte tøft å ta det store hoppet inn i det ukjente, men i de aller fleste tilfeller, går det meget bra. Ett godt bevis på at det kanskje er bedre å finne annet å gjøre enn å leve med frustrasjon og uvisshet

Soleklart. Det er ofte tøft å ta det store hoppet inn i det ukjente, men i de aller fleste tilfeller, går det meget bra. Ett godt bevis på at det kanskje er bedre å finne annet å gjøre enn å leve med frustrasjon og uvisshet

Det kan jeg skrive under på som ex-BU ansatt (som tok imot en feit sluttpakke) Selv har jeg funnet meg til rette, dog fortsatt flyrelatert, men har det fabelaktig godt her jeg er nå.

Dittoooo ... etter å ha blitt pisket og mishandlet i to amerikanske lavkostselskaper er jeg kommet til Himmelen.

Hallo!

Stemmer nok det ja. Det er meg. Trives meget godt i Jernbaneverket,. men jeg kommer nok alltid til å følge med på luftfarten uansett. Og Cub'en er det senior som eier så der blir det nok lufting etter hvert!

Back