Litt uryddige forhold i Menzies?

Re: Litt uryddige forhold i Menzies...?

jeg tror vi skal holde navnene unna det offentlige forumet - ta det i PM om du MÅ vite

jeg tror vi skal holde navnene unna det offentlige forumet - ta det i PM om du MÅ vite

Når ble den informasjonen hemmelig? Da bør man kanskje ikke bruke navnene på toppledelsen til SAS her heller?
Får tak i navnene, og vil poste dem her......:cool::p

Riktig CK. Det er ingenting som er hemmelig, men siden man står mitt i en endring så tror jeg det er greiest at de som virkelig trenger å vite, tar heller kontakt så formidler man gjerne kontakt med riktig person.

Og med en gang man har ny sjef/ledelse så er det ingen hindring å "offentliggjøre" navnene. Det vil nok ligge på nett uansett.

S

Dersom det ikke er oppdatert i Brønnøysundregistrene (der er Dirk J C Goovaerts registrert som daglig leder), så ser jeg ikke helt problemet med å opplyse hvem som nå skal ha æra for at ting er på bedringens veg.

Dersom det ikke er oppdatert i Brønnøysundregistrene (der er Dirk J C Goovaerts registrert som daglig leder), så ser jeg ikke helt problemet med å opplyse hvem som nå skal ha æra for at ting er på bedringens veg.

Du må da forstå at denne informasjonen er like hemmelig som nye DY-fly......:p:colgate:
Nei.... kommer det ut så har vi avisene og PST etter oss......:cool:

Synes det er rart SGS er så keene på besøk, de har da noen småsvin de og..

Er vel forskjell på små stue svin og elefanter.
Var vel dette selskapet som "skulle" ta over SGS?

Jeg ser at en ansatt skryter på Facebook over at han skal jobbe 24,5t vakt hos Menzies ramp idag.
Ikke bra for flysikkerheten :(

Enig! Må slutte med det der! En har 1 promile eller mer når en har vært på jobb så lenge. Hadde jeg vært fartøysjef ville jeg reagert på dette tullet! De flotte merkenavnene som BA og Continental ville ikke like å lese om dette i norske tabloidaviser!

Last edited:

Jeg ser at en ansatt skryter på Facebook over at han skal jobbe 24,5t vakt hos Menzies ramp idag.
Ikke bra for flysikkerheten :(

Har MA folk på jobb om natten? Hva slags ankomster har de om natten? Trodde BA 2330(forhåpentligvis på tid) var siste jeg, bortsett fra i helgen hvor Sterling vel har litt ALC etc inn ved 3-tiden? Antar det er NB som kommer om natten i uken også?

Jeg ser at det blir avkreftet at han skal jobbe 24.5 timer hmmmmm.
Men jeg tror heller ikke at det er noen der som ville fått lov til det etter all oppmerksomhet.

JoeW - Det skjer stadig at enkelte Sterling maskiner kommer litt senere enn planlagt. Og man måelt jo ha noen til å ta i mot. Litt usikker hvordan det er i snitt men noen timer overtid blir det nok pr uke,

Og Laurenz. Du har helt rett. Det er rimelig stor fokus på overtid og mulige brudd på lover etc. Tror ikke man vil finne mye tull i dag.

S

Back