Litt trafikk fra BGO i dag

Tom McNikon

ScanFlyer Silver
Vært en liten tur på BGO i dag for å lufte skrotten.. Ikke så mye spennende men ble nå
enda en møte med Christian Valdemar Viking :)
Dagen begynte litt grå, lettskya til senere veldig grå

Den fine lange pølsa her kommer man ikke foruten :)
Dagens203.jpg

En TC A320 er snart et mer sjeldent syn enn 321 og 330 :D OY-VKS
Dagens204.jpg

Dagens205.jpg

A321 kom det også :) OY-VKB
Dagens206.jpg

Jungel-jet'en til Hamburg
Dagens207.jpg

En Q400 LN-WDG
Dagens208.jpg

Her var han Christian
Dagens209.jpg

Dagens210.jpg

Det skya godt til på slutten
Dagens211.jpg

Fin kveldsserie å se i gjennom, Tom! Fototeknisk veldig bra, som det jo også pleier å være. Plusspoeng til deg for en ordentlig Retro' i dagens bildeserie (og for ikke å glemme MD'n, blank og fin!) :D

Med flaksen min blir det nok aldri retro på meg. Så takk skal du f*** meg ha. Flotte bilder forresten. Me like.

Flotte bilder, og så klart kommer retroene når jeg ikke er der. :P KLM var innom med sin på nattstopp og dro tidlig på dagen.

Flotte bilder - både av det Kjos kaller søppel (MD80) og noe han vel må kalle ren fjelluft (A319)

Takker for tilbakemeldinger :)

Når det kommer til retro opplever jeg det slik at når man møter en, så møter man de alltid :lol:
Har KLM og Finnair tilgode da

Fine bilder, forøvrig trodde jeg Lufthansa flyet skal til Frankfurt, og ikke Hamburg, men mulig jeg tar feil ;)

Takker for tilbakemeldinger :)

Når det kommer til retro opplever jeg det slik at når man møter en, så møter man de alltid :lol:
Har KLM og Finnair tilgode da

Du briefer så jeg nesten må s....:sarc

Attachments

• aerolloyd.jpg
    aerolloyd.jpg
    9 KB · Views: 96
Ser ikke ut til at hverken lettskyet eller gråvær kan stoppe deg! Bildene lider i alle fall ingen nød av det!

Back