• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Litt trafikk fra BGO i dag

Tom McNikon

ScanFlyer Silver
Vært en liten tur på BGO i dag for å lufte skrotten.. Ikke så mye spennende men ble nå
enda en møte med Christian Valdemar Viking :)
Dagen begynte litt grå, lettskya til senere veldig grå

Den fine lange pølsa her kommer man ikke foruten :)
Dagens203.jpg

En TC A320 er snart et mer sjeldent syn enn 321 og 330 :D OY-VKS
Dagens204.jpg

Dagens205.jpg

A321 kom det også :) OY-VKB
Dagens206.jpg

Jungel-jet'en til Hamburg
Dagens207.jpg

En Q400 LN-WDG
Dagens208.jpg

Her var han Christian
Dagens209.jpg

Dagens210.jpg

Det skya godt til på slutten
Dagens211.jpg

Fin kveldsserie å se i gjennom, Tom! Fototeknisk veldig bra, som det jo også pleier å være. Plusspoeng til deg for en ordentlig Retro' i dagens bildeserie (og for ikke å glemme MD'n, blank og fin!) :D

Med flaksen min blir det nok aldri retro på meg. Så takk skal du f*** meg ha. Flotte bilder forresten. Me like.

Flotte bilder, og så klart kommer retroene når jeg ikke er der. :P KLM var innom med sin på nattstopp og dro tidlig på dagen.

Flotte bilder - både av det Kjos kaller søppel (MD80) og noe han vel må kalle ren fjelluft (A319)

Takker for tilbakemeldinger :)

Når det kommer til retro opplever jeg det slik at når man møter en, så møter man de alltid :lol:
Har KLM og Finnair tilgode da

Fine bilder, forøvrig trodde jeg Lufthansa flyet skal til Frankfurt, og ikke Hamburg, men mulig jeg tar feil ;)

Takker for tilbakemeldinger :)

Når det kommer til retro opplever jeg det slik at når man møter en, så møter man de alltid :lol:
Har KLM og Finnair tilgode da

Du briefer så jeg nesten må s....:sarc

Attachments

• aerolloyd.jpg
    aerolloyd.jpg
    9 KB · Views: 96
Ser ikke ut til at hverken lettskyet eller gråvær kan stoppe deg! Bildene lider i alle fall ingen nød av det!

Back