• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Litt spotting i DUS

DYflyer

Aviation Junkie
Jeg har nettopp kommet tilbake fra en liten spotter-tur til DUS og ZRH. Siden det ble såpass mange bilder velger jeg å legge det ut som galleri på min side i steden for å oversvømme forumet. Jeg starter med bildene fra DUS, og håper å få opp bildene fra ZRH til helga.

Bildene her er tatt fra "observation-deck" på tog-stasjonen ved flyplassen. Dette var første tur med mitt nyanskaffede kamera (D70S) så kvaliteten er ikke helt på topp ennå, men det er da ihvertfall en del interesante fly å se.

DUS

Bra bilder
Dusseldorf er helt topp når det gjelder å ta bilder
Skal en tur til jul ,eler 3 :p

Mange bra bilder der ja og det er kjekt å se at terrassen på togstasjonen også er et meget bra sted. Under vårt besøk i 2005 var monorailen syk og derfor konsentrerte vi oss om den store terminalterrassen.

OD01.jpg

Lækkert, og da spesielt det nest siste bildet der kontrasten virkelig fremhevet hun som mange omtaler som dronningen...

Originally posted by LN-KGL

Mange bra bilder der ja og det er kjekt å se at terrassen på togstasjonen også er et meget bra sted. Under vårt besøk i 2005 var monorailen syk og derfor konsentrerte vi oss om den store terminalterrassen.

Railen funka ikke nå heller, men det var gratis shuttle-busser som gikk konstant. Terrassen på togstasjonen er ett topp sted. Du får ikke så god oversikt over terminal-området, men du verden hvor bra oversikt du har over rullebaner og taxibaner.

Back