Litt OT: Narvesen har "salg" på utenlandske blader

Falcon

ÜberScanFlyer
Litt OT: Narvesen har "salg" på utenlandske blader

For dem som ikke allerede har fått det med seg har Narvesen nå 25% rabatt på alle utenlandske magasiner. Tilbudet skal visstnok vare i to uker til, så benytt anledningen til å betale nesten det disse magasinene burde ha kostet bestandig. :)

Re: Litt OT: Narvesen har "salg" på utenlandske blader

Gjett om... Dette er bonusmåneden min hos Narvesen...

Narvesen har visst dette tilbudet av og til. Men denne gangen har jeg ikke fått med meg at det har vært anonsert....

Narvesenkampanjene går tre uker i strekk, med svært få unntak.

Nei, du snakker om "hemmelig" tilbud... Familien Reitan ønsker neppe å tape for mye på bunnlinjen. Jeg forsøkte å finne informasjon på narvesen.no, men der er tilbudet bare nevnt på et banner nederst på siden (som attpåtil er av den "roterende" typen med to budskap).

Men er du i en Narvesen kiosk skal du være blind for å ikke få dette med deg... Kioskene er veldig godt merket... BRA NARVESEN!!!

Originally posted by EB
Men er du i en Narvesen kiosk skal du være blind for å ikke få dette med deg... Kioskene er veldig godt merket... BRA NARVESEN!!!
Kan godt hende, men har som du dermed forstår IKKE vært i Narvesen-kiosk på en stund. Kanskej jeg hadde vært det om jeg hadde sett tilbudet annonsert utenfor deres egne 4 vegger:D

Jeg var innom to forskjellige Narvesenkiosker i Tønsberg i går for å se etter flylitteratur, men jeg så ingenting om nevnte rabatt!

Ifølge EB er jeg altså blind. Jeg klarer likevel å ta meg frem uten førerhund og hvit stokk. Til og med per bil.

Kanskje tilbudet bare er i Oslo:D

Men det er vel heller ikke alle Narvesen-kiosker som har alle typer blader, men tilbudet skal vel alle ha....
Hadde du spurt betjeneingen så hadde de kanskje sagt at det var 25% rabatt....men skulle vært helt unødvendig. Hvor er K-tilsynet nå?? :D

Så noen plakater på dette på veggen til Narvesen her på Sola når jeg syklet til skolen i dag.

Skal bort å snope litt der litt etterpå.... :spin:

På Sjølyst henger det store plakater i vinduene, i taket og på alle hyller... GO SJØLYST!!!

Finnes det andre Narvesen kiosker som reklamerer?:thumbup

På Valkyrie Plass i Oslo, Grand Hotel i Oslo, Continental i Oslo...

Enda flere...finnes det i andre byer?

Bor du i Oslo skal de veeeeeeeeeeeeeldig godt gjøres å ike få med seg dette tilbudet, ettersom det dekker vinduene til alle Narvesenkioskene, og dem er det mange av. Det skal i det hele tatt godt gjøres å ikke passere en eller flere Narvesen kiosker i løpet av en bytur.

Min postinger om dette var selvsagt litt sarkastisk ment. Forstår ikke hvorfor en skal/må poste en posting om 1 Narvesen-kiosk som har dette tilbudet. Regnet med at alle forumdeltakerne ville komme med/poste "sin" Narvesen-kiosk her....noe jeg synes var ganske komisk.

dem har salget her i Vadsø også da..

NArvesen kjører utelukkende riksdekkende kampanjer.

Back