• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Litt OT: Bokostnader ved ARN

Ellers så ville jeg ha kastet meg i bilen og kjørt fra Egersund til ARN, det koster deg like mye som flybilletter, men du har MYE mer fleksibilitet der borte.

Men hvorfor skal du ta maint/service kurs på NG?
Hvordan gikk det på intervjuet hos SAM?

Det blir vel billigere å kjøre uansett, pga da slipper jeg å leie bil hvis jeg bor på Åsby Gård.

Har ikke hørt noe fra SAM enda. Tar vel en telefon i løpet av uka.

Hvis jeg ikke skulle få jobb i SAM så tenkte jeg å begynne med contracting. Det er mye lettere å få kontrakter med et Cat A sert. Så da trenger jeg et M/S kurs pluss task training for å kunne skrive CRS. Enda lettere å få jobb med B1, men det er 3-4 ganger så dyrt, minimum.
 
Hvis det er noen i SAM som leser denne tråden og tror at jeg har slått ifra meg det å jobbe i SAM, så vil jeg si at de tar feil. Grunnen til at jeg har laget denne tråden er for å ha en løsning i bakhånd i tilfelle jeg ikke skulle få den jobben. Hvis det ikke er forståelig så beklager jeg dette.

SAM er et selskap med en visjon som jeg finner veldig interessant, og absolutt kunne tenkt meg å være med på.
 
Back
Top