Litt "live" movements på OSL

Re: Litt

Originally posted by SK1399

Originally posted by LN-KGL

Var det bare -404/-505er på HAU i dag? Så ingen mode-S med riktig SK-nummer ;)

Sitter du å venter på SK324 forresten? :lol:

Correct!! BRS, BRK, BRD og BUF har trafikert øya idag.
Og så kommer RNO som 324 snaaaaart, eta 01:16 lokal, og da kan jeg (endelig) gå hjem :)

Undertegnede har landet senere enn 01:16 flere ganger med SK324, bl.a. i forbindelse med sist jul - bed time i Kopervik var 03:13, men da var kara på belte trege :old

Det er bare en illusjon at kara på beltet er trege her :old
maks 20 meter å gå fra flytrappa til ankomstbånd, så paxen kommer som regel først frem ;)

Kom kara i den skarpe enden på SK 324 inn med SK 821 fra ARN? Det gjorde de i så fall den gangen før jul.

Originally posted by Trety

Connection refused 10061. Hva gjør jeg feil?

Er ikke sikkert du gjør noen feil, men kanskje du sitter bak en brannmur som ikke tillater slik trafikk?

Originally posted by LN-KGL
Er ikke sikkert du gjør noen feil, men kanskje du sitter bak en brannmur som ikke tillater slik trafikk?

Det kan selvsagt godt hende, brannmuren her på bruket er ganske streng, ja. Såpass streng av den fra tid til annen kaster ut ungen med badevannet. :cry:

Originally posted by P.A. VIKING
Security Administrators skal jo også ha noen å gjøre ....;)

Nåja... vi er 11 stykk som jobber her, så egen Security Admin har vi ikke. Men når jeg tenker meg om, regningene fra dataleverandøren har ganske mange friske summer... :lol:

Fine greier denne radar !!
:colgate:
Lige nu over ALL

Virgin Atlantic A340
Lot Polish Airlines B767 !!

Har fått problemer med tilkoblingen....

Følgende feilmelding kommer opp:
VNC VIEWER: Attempting to connect to host...

VNC VIEWER: Error... Unable to connect to host: Connection timed out (10060)

Denne meldinga kommer hver gang jeg prøver å åpne radarbildet......Fungerte som det skulle tidligere, men slutta å virke nå...

Brannmuren er innstillt slik at det ikke skal være noe problem....

Noen som har noen tips om hva som er feil... :question: :angry:

Her et bilde som viser bra dekning på radaren !! Vi skal flytte på den i løpet av 1-2 uker med bedre dekning:

a-28-8-06_469.jpg

eller engm I DAG

Attachments

• engm-1-idag.jpg
    engm-1-idag.jpg
    86.7 KB · Views: 18

Jeg har ennaa ikke faatt denne ip'en til aa virke... (Lokal GEN)

Server: 193.217.68.123

Har dere forsøkt å endre oppsettet? Når dere starter programmet velg "options". Velg så fane-arket "misc". Hak av for "shared connection". Lagre og dere skal kunne logge på. Dette fungerte i hvertfall hos meg.

funker nå , takker , har prøvd dette før men glemte vel save
eller noe annet , i min alder er pc mer 'cut and try ' enn fornuftig parametersetting.
sånn er det når en egentlig ikke har peiling

Der var'n gitt!!

men en liten ting til ... det er ikke mulig aa skifte program med alt-tab .. det er litt irriterende, spesielt hvis man velger fullskjerm ..

Back