Litt "live" movements på OSL

Re: Litt

Og LN-RKH (330 SK925) er på FL340 i retning SVG på høyde med Lista nå

Nei Leorim, men SAS DK og flere har ikke S-mode enda

Mye morro som foregaar rundt Danmark .... ^_^

Attachments

• screen.jpg
    screen.jpg
    76.1 KB · Views: 10

JFK.

Airline Uzbekistan Havo Yullary -
Flight Number 101
Departure City (Airport) , (EVRA)
Departure Time
Arrival City (Airport) New York, NY (JFK)
Arrival Time 08/27/2006 02:24 PM

Her er det virkelig trafikk - NEDERLAND kunne ikke dy meg for å vise dere denne trafikken.

Attachments

• Holland.jpg
    Holland.jpg
    192 KB · Views: 7

Originally posted by LN-KGL

Det hjelper ikke oss heller at de i den skarpe enden ikke greier å stokke fingrene riktig. For en liten stund siden tok LN-KKW av fra OSL som DY529 (SVG-OSL). Mest trolig var det DY1502 til Praha.

Er visst virkelig sløve de. Nå kommer de tilbake som DY529 også. Kanskje de bare glemte å lande på OSL:colgate:

Originally posted by DYflyer

Originally posted by LN-KGL

Det hjelper ikke oss heller at de i den skarpe enden ikke greier å stokke fingrene riktig. For en liten stund siden tok LN-KKW av fra OSL som DY529 (SVG-OSL). Mest trolig var det DY1502 til Praha.

Er visst virkelig sløve de. Nå kommer de tilbake som DY529 også. Kanskje de bare glemte å lande på OSL:colgate:

Ville nesten tenkt på å skifte navn jeg :rolleyes: :) :lol:

Men det er ikke bare de som har pølsefingre, det finnes noen med gulrøtter ombord i LN-TUK :old

Originally posted by ATC-flyradar

Her er det virkelig trafikk - NEDERLAND kunne ikke dy meg for å vise dere denne trafikken.

Den som leter godt, vil finne denne ogsaa:

032.jpg

Fy flate! Dette skulle vi hat på OPS! Sitter her med to skjermer og har plutselig bedre oversikt en de på jobben! Nesten.... Dette er kult! :YES

Hilsen,
Laurenz

Back