Litt gamle bilder - LHR, EWR og Renton

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Roter litt i gamle bilder .. begynte ikke med no' særlig flyfotografering før sånn 1996-97, men noen slengere har jeg .. av høyst vekslende kvalitet ..

Her er noen bilder fra LHR -- antagelig tatt i 1996.

V8-RBJ.jpg

G-CPEO.jpg

I-BIXN.jpg

LHR.jpg

Dette bildet må være fra min pendlngsperiode i 98-99 .. Newark.

N76354.jpg

Var en snartur i Seattle (første gang) i 1998, så da måtte vi en liten rundtur, selvfølgelig! På Renton så vi Maersks første 737-700 og Icelandair's TF-FIN. Mener å huske at dette ble rapportert på forumets uropphav - Airlines Of Norway.

maersk.jpg

TF-FIN.jpg

Herlig! Ingenting er som å starte dagen med noen deilige retro-bilder. Likte særlig bildet av SAS 767 på LHR. Og det gamle liveryet til BA savnes. Faktisk.

Artige å se slike bilder LN-MOW.
Hvordan kamera er disse tatt med egentlig? Begynner jo å bli noen år siden liksom:-)

Roter litt i gamle bilder .. begynte ikke med no' særlig flyfotografering før sånn 1996-97, men noen slengere har jeg .. av høyst vekslende kvalitet ..

Her er noen bilder fra LHR -- antagelig tatt i 1996.

G-CPEO.jpg

Morsomt med bildene dine.
G-CPEO ble levert ny i juli 1997, muligens den første 757 en som kom direkte i de nye fargene.

Kvaliteten er ikke viktig på slike bilder! Her er det dokumentasjonen som er i sentrum! En fornøyelse å ta del i bildene dine! :)

Back