Litt fra plattformen på OSL idag

Ståle

Amatør
Litt fra plattformen på OSL idag

Idag gikk timene fort på OSL med mye trafikk og noe å glede seg til, Thai og Icelandair gikk fra vestre bane som gjorde dagen knall! Korean så jeg ikke noe til, var de innstilte idag?

Åpner med LN-RRN som kommer inn for landing etter et hardt regnskyll.
LN-RRNpaOSL2.jpg

Lufthansa var jo naturlig nok innom, men desverre med en litt mindre maskin enn den som var her på onsdagen.. Her ser vi D-AIQA.
A320-211D-AIQApaOSL1.jpg

Edward Grieg!
LN-NOBEdwardGriegpaOSL.jpg

Thai måtte jo også komme seg hjem, her representert av en nydelig A340-600.
A340-642HS-TNFpaOSL1.jpg

A340-642HS-TNFpaOSL2.jpg

LN-NOT taxer.
LN-NOTPietHeinpaOSL.jpg

TAP med A320-214.
A320-214paOSL.jpg

LN-BRH har nettopp forlatt bakken og klatrer mot nye høyder.
LN-BRHpaOSL.jpg

Icelandairs nydelige 757... *siklesikle*
TF-FIJpaOSL1.jpg

Det er bestandig liv på OSL, selv med eller uten en A380..
OSLsettfraSASmuseet.jpg

God kveld!

flotte bilder ja, ikke helt det samme jeg har fått med meg her på Kreta siste uke, mulig jeg rekker en kjapp tur på plattforma etter jeg lander i morra ettemiddag :-)

Re: Litt fra plattformen på OSL idag

Har Korean fått ny avgangstid på lørdager altså? Tidligere gikk de jo ca 14.15.

Ser LN-NOT har fått fjernet Eurovision stickeren sin, bra jeg fikk den på onsdag da:)

Bra og variert serie dette.

Ser LN-NOT har fått fjernet Eurovision stickeren sin, bra jeg fikk den på onsdag da:)

Bra og variert serie dette.

LN-NOT hadde Eurovision merke på venstre side når jeg så den på onsdag, mulig kun høyre har blitt fjernet?

Ikke dårlig! Litt lav oppløsning, kanskje? har vanskelig for å se detaljer. Noe oversaturert (?) men ellers fine bilder :)

LN-NOT hadde Eurovision merke på venstre side når jeg så den på onsdag, mulig kun høyre har blitt fjernet?

Som Airbus 330 sier, hadde den stickers på onsdag, men ikke på lørdag. De har mao. blitt fjernet i mellomtiden.

Back