Litt fra OSL 30/11!

Tændis

ScanFlyer Blue
Heisann!

Tenkte det var på tide med en bildepost igjen...! Var oppe på Gardermoen på søndag, kaldt, men fint vær. Her er resultatet jeg fikk ut av 400D'n!

Rwy 01 i bruk, først en liten tur bak flymuseet, Lufthansa rotate!
IMG_0611.png

OY-CKN
IMG_0616.png

Borte på flishaugene... NAX i ettermiddagssolen!
IMG_0640.png

IMG_0652.png

Dette må være den fineste Air France maskinen jeg har sett noen gang! Så ren og pen da gitt :D
IMG_0668.png

Litt kondens
IMG_0676.png

Flygelederene soler seg!
IMG_0679.png

IMG_0684.png

Så kom tåka snikende....
IMG_0697.png

...Og enda mer
IMG_0712.png

IMG_0730-1.png

Takk for titten!

Vakkert! Utrolig flott bildeserie, og spesiellt
A321-maskinen fra AirFrance var griselekker - og
utrolig ren ja!

Fin serie dette!

Tror jeg så deg! Hvis det var du som kom sammen med 2 andre- sto på bordet i 20 min - og gikk igjen??? :)

Solnedgangen om dagen gir virklig flott lys, men det er utfordrende også! Men no problem for deg ser det ut som :) Veldig skarpe, riktige og nydelige bilder! :) Tar du bildene i RAW?

Takker folkens! :)

Solnedgangen om dagen gir virklig flott lys, men det er utfordrende også! Men no problem for deg ser det ut som :) Veldig skarpe, riktige og nydelige bilder! :) Tar du bildene i RAW?

Ja, tar i RAW-format. Det stort sett eneste jeg gjør der er å endre på "temperaturen", litt kontrast og farger. Men for all del, mange som kan mye mer om dette en meg, er fortsatt nybegynner vettu ;)

Flott serie Tændis. :)
Air France var virkelig nydelig, men det finnes en finere Air France maskin og det er Retro maskinen som var her i forrige uke.
Bra jobba.:)

Takker! :)
Mulig det... Men det var kun meg og min far... ;)

Når du sier det er jeg usikker på om dere var 2 eller 3! Legger merke til du har et par bilder av motiver jeg har fra omtrent samme vinkelen.:) Jeg sto helt inntil veggen på flymuseet.

Takker! A330: Ja, det er jeg fullstendig enig med deg i, men i.o.m. at jeg ikke har sett den så er dette foreløpig den vakreste :D

Når du sier det er jeg usikker på om dere var 2 eller 3! Legger merke til du har et par bilder av motiver jeg har fra omtrent samme vinkelen.:) Jeg sto helt inntil veggen på flymuseet.

Ja, da så isåfall jeg deg også!

ingen som tok bilde av continental 757 på Søndag? lurer litt på reg'en også..

fine bilder forresten! flott lys!

Nydelige bilder det her! Må si man får en flott stemning med spotting om vinteren, men da fryser man oxo en god del =P

Back