Litt fra jobb...

Turtle

ScanFlyer Silver
Siden det har dukket opp en konkurrent på horisonten får jeg vel se hva arkivet inneholder fra den siste tiden... En hvis vulkan har til tider gjort timeplanen noe variabel, men en klarte nå å få gjort noe.

Først var det å ta bussen til Belfast...men ikke til City Airport som kan sees sånn cirka midt i bildet.
1DSC02181.jpg

International ligger langt ute på landsbygda, her kom vi inn på RWY25.
1DSC02182.jpg

For å komme til der en skal sitte i noen timer må en av og til åpne døra...og det lille vinduet er ikke kun til å se ut av.
1DSC02315.jpg

Så har der vært en tur til Arrecife. Vel, vi endte opp i holding og ventet på at en byge skulle passere siden vinden tilsa landing på RWY20 som har en interessant VOR innflyging.
1DSC02206.jpg

Apropos vulkan...disse hadde ikke antydning til røyk en gang!
1DSC02205.jpg

Vi prøvde en innflyging og fikk nå landet, men det var på Fuerteventura sammen med alle de andre som også ville til Arrecife. Litt fuel og så var det 10min flying over til Lanzarote.
1DSC02208.jpg

En annen kanariøy, og nesten midt på linjen...
1DSC02299.jpg

Så litt skyer. En god del vind denne dagen gav riktig så fine, tynne strimler av cirrus.
1DSC02186.jpg

Og over Spania er der fortsatt noen bygeskyer fra Madrid og sydover.
1DSC02303.jpg

Underveis til Malaga en dag ble vi holdt i FL340 av Shannon control en stund inntil denne karen hadde krysset 1000 ft over oss på vei over atlanteren. Masse refleksoner men den kom nå rett over oss.
1DSC02305.jpg

Noen turer til Heathrow har det nå også blitt. Her er vi på vei fra holding over Bovingdon (BNN) VOR med tre fly på innflygingen og diverse annen trafikk rundt oss.
1DSC02334.jpg

Vi svinger over Docklands mot finale RWY27L.
1DSC02335.jpg

Mens river Thames slynger seg vestover.
1DSC02336.jpg

Denne står som regel på fjernparkering om ettermiddagen.
1DSC02238.jpg

Så blir vi bedt om å følge "springbok" A340 til holding RWY09R.
1DSC02230.jpg

Og der sitter vi da...
1DSC02232.jpg

En annen dag tok det 25 min før vi kom oss i lufta.
1DSC02239.jpg

Og mens vi sitter på banen og venter på at en Lufthansa A321 skal komme seg avgårde etter at de startet avgangen noe lenger nede langs rullebanen.
1DSC02224.jpg

Ingen tvil om hvem som dominerer på Heathrow...når de flyr da!
1DSC02223.jpg

Og det var nå det...solen går ned over Biscaya.
1DSC02319.jpg

Håper dette var sånn noenlunde!

Nydelig med bilder fra jobb Turtle!

Her er tre bilder som matcher dine tre første, men med et annet fortegn. Tviler på at fargen på yttersiden av siste bilde er grønn ;)

Belfast_City.jpg

Belfast_Intl.jpg

A321_door_window.jpg

Det er kjempefint å se slike bilder som er tatt av "de foran".... !
Herlige bilder dette ! -Ser fram til flere slike serier fra jobben ! :up:

Oh yes! :) Like bra som alltid.

Burde vært et eget punkt på sjekklistene du bruker:

- Ta masse bilder og legg ut på Scanair. :D

Her er tre bilder som matcher dine tre første, men med et annet fortegn. Tviler på at fargen på yttersiden av siste bilde er grønn ;)

KGL, det er vel en av disse det da, siden du har vært på City :)

1DSC02237.jpg

Hvilket selskap jobber du i ?

Det er korrekt som folket sier, grønn nese og shamrock på halen...

1DSC02296.jpg

Hyggelig bildene falt i smak også!!

Ja som "andreas97sas" sier så er dette fine bilder, men tror jeg holder meg til en post;)

Og ikke minst jobber du for det riktige irske selskapet:D
Takk for bildene!

Det var nok fra et annet fly og selskap for bare noen dager siden og bildet er tatt med utstrakt arm fra sete 9B.

Det var ikke en flyging fra Belfast da siden BMI er de eneste jeg vet om som bruker A321 derfra...bortsett fra diverse charterselskap da!

Jeg må si jeg misunner deg på det groveste, for å ha den beste arbeidsplassen i hele verden! Skulle ønske jeg var like heldig som deg. Jeg faller virkelig for bildene dine, jeg er alltid like takknemlig for at du legger ut slike bilder! :wow:

Tusen takk! :)

Som sedvanlig en eksepsjonelt bra serie fra deg! En sann glede å se og lese dine meddelelser til oss mindre høyflygende dødlige :D

Back