Litt endringer i CO's flåteplan

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Litt endringer i CO's flåteplan

Sakset dette fra en post på A.net:

In what was about the only concrete statement by CO's rep at the Credit Suisse conference today, Gerry Laderman confirmed that CO will take the last 4 ex-ATA 753's from Boeing, one in 2009 and 3 more in 2010.

Among other changes, the two 777's once shown for 2009 delivery are now shown in 2010. Laderman also opined that the first 2 787 deliveries now shown in 2010 probably will slip to 2011.

The net of this is a reduction of 11 mainline aircraft in 2009 and an addition of 19 (counting the dubious 787's) for 2010.

Among RJ's, 10 CRJ200's get parked in 2009; in 2010, 7 more plus 10 ERJ-145 go.

The new fleet plan is posted on CO's website as part of the Credit Suisse presentation slides.


Siden dette er offisiell informasjon, kanskje Dag vil kommentere? Jeg antar at den ene ATA-753'en CO tar i '09 er den som vil bli brukt til wingletsertifisering?
 
Re: Litt endringer i CO's flåteplan

Snakka med Dr. Johnsen og han kunne fortelle at ting endrer seg raskt der borte. PVG oppstart gaar som vanlig til tross for at 777 utsettes (kanskje....), man tar 764 fra Air Mike og setter dem paa Europaflygninger og flytter 777 derfra til PVG ruta
 
Re: Litt endringer i CO's flåteplan

Ser ikke ut som at denne endringa for betydning for OSL ruta desverre. Hadde definetift gjort seg med B762, B764 eller aller helst B772.
 
Re: Litt endringer i CO's flåteplan

Ser ikke ut som at denne endringa for betydning for OSL ruta desverre. Hadde definetift gjort seg med B762, B764 eller aller helst B772.


Det var jo en tråd her, for noen uker siden, hvor det gikk rykte om at CO hadde planer om å sette inn 762 på OSL til våren...
 
Back
Top