Litt A380-nyheter på en torsdags kveld

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Litt A380-nyheter på en torsdags kveld

Nå er det bare fire dager igjen til Farnborough Air Show åpner, og i og med det tikket det inn en liten informasjons-epost på maskinen om A380 fra Airbus.

I år vil det være mulig å følge A380s luftoppvisninger live via airbus.com under Farnborough. Og for de av dere som tilfeldigvis befinner dere rundt Manchester Airport rundt kl. 13:20 lørdag førstkommende (12.), så blir det mulig å se den gjennomføre en touch-and-go. Mine MAN-venner har allerede fått høre at ikke bare er MAN i ferd med å bli mindre enn OSL i antall passasjerer, men også at MAN er så liten at A380en bare kan ta en touch-and-go (selvsagt har de blitt gjort oppmerksom på A380-besøket på OSL i desember) :lol:

Nå kom jeg på det, hvordan er det med besøk av A380 på ARN og CPH? :colgate:

Det ser ut som det er MSN 7 som både flyer til Farnborough via MAN.

Åtte dager etter utstillingen på Farnborough er slutt (28.), så leveres første A380 til Emirates. Også her vil det bli direkte overføring på airbus.com.

I slutten av august (mest trolig 25.) vil så første A380 bli levert til Qantas under direkte overføring.

Å ja, A400M ble rullet ut for 16 dager siden - mer her: http://www.airbus.com/en/myairbus/headlinenews/index.jsp

Last edited:
Re: Litt A380-nyheter på en torsdags kveld

F-WWJB
Og det var MSN 9 som var på besøk på OSL (F-WWEA)

A380_over_Oslo.jpg

En A380 skal besøke Manchester 24 timer før min ankomst
Synd , men sant

Eyy Leorim....han som filmet dette sliter med samme problemet som deg :)

EDIT: Ref Finnair B752 på SVG

Last edited:
Back