Liten oppsummering fra vinteren/våren

chrSVGa380

Flyspotter på SVG
Liten oppsummering fra vinteren/våren

Her kommer en liten oppsummering fra meg med bilder fra desember, januar, februar og mars.
Noen av disse bildene har jeg lagt ut her før, men det gjør vel ikke noe så lenge dette er en oppsummering? :)
Jeg har sikkert 10.000 ganger skiftet vannmerke i løpet av bare noen få måneder, men jeg håper ikke at det plager dere så veldig mye :drunk:

Bildene blir lagt ut i tilfeldig rekkefølge, men om dere lurer på om når bildene ble tatt kan dere trykke på dem og da kommer dere inn på Flickr. Når dere ser bildene på Flickr står datoen for når bildet ble tatt oppe i høyre hjørne ;)

LN-ROX by Christian Scheie Hein, on Flickr

D-AECD by Christian Scheie Hein, on Flickr

LN-DYX by Christian Scheie Hein, on Flickr

LN-BUC by Christian Scheie Hein, on Flickr

SE-DIN by Christian Scheie Hein, on Flickr

C-GLNW by Christian Scheie Hein, on Flickr

LN-ROX by Christian Scheie Hein, on Flickr

LN-NOG by Christian Scheie Hein, on Flickr

LX-LGD by Christian Scheie Hein, on Flickr

LN-RNL by Christian Scheie Hein, on Flickr

Jeg håper at dere liker bildene, og ta gjerne en titt i mitt "Planespotting-set" på Flickr, og det finner dere her.

Re: Liten oppsummering fra vinteren/våren

Nydelige bilder Christian! :)
Det første var min favoritt.

Mange flotte bilder her, skarpe og klare :) bra serie !
TK :fly

Mye flott her, og du har utvilsomt utviklet deg svært mye i din fotografering, meget bra! Stå på!

H

Mitt tips til deg, ta fler bilder fra lokasjonen på første bilde. Uten tvil et tøffingbilde.

Fine bilder. Det første bildet skiller seg ut pga flotte omgivelser, så ja, ta flere bilder der.

Tusen takk, folkens! Nå vet jeg i alle fall hvor jeg skal fortsette å ta mer bilder ifra :)

Back