• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Liten konkurranse fra EuroTour2-2006

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Da er de første bildene på nett fra EuroTour2-2006 og hvorfor ikke gjøre en liten gjettekonkurranse ut av det?

LustyLindy.jpg

Hvor finner du henne? (sted og på hvilket fly please)

FfatriAerofod.jpg

Denne er vel kanskje lettere med sine språklige clue?

Nå er det fritt frem :lol:

Lindy, ække det vår kjære Lindberg over til Paris for frøktelig siden. I 1927 !!

Men hvor, Paris ??

Originally posted by Blubird

Lusty Lindy: Victor, Elvington York?

Det tror jeg du har helt rett i. Det er vel en maskin som ble konvertert til tanker, om jeg ikke husker feil. Flyet står på det som har vært mitt "lokale" flymuseum.

Fikk dere nytt byen York da, eller var det bare fly?

Riktig Blubird og her er den forfra

XL231.jpg

TOS, det ble ikke tid for York denne gang - vi startet dagen lenger nord ;)

ScrippsFuneralServices.jpg

Da var det Goathland..(togstasjonen der figurerer også i Harry Potter og den vises sten for de som skulle være interessert)!^_^ Dere fikk ikke med dere en tur med damplok, eller en tur ute ved kysten - Whitby f.eks.?

RailwayStation.jpg

Var nok nede på jernbanestasjonen, men det ble ikke tid for noen togtur - konsentrerte oss mer om å få oss noe skrotten på en pub i bakhagen til Scripps' Funeral Services / Adensfield Garage :cheers:

Back