Liten BA-buss til ENZV 5/9-10

krølle

ScanFlyer Crusty
Ser ut som om der kjem en A319 5/9 MED BA logo:lol:
iallefall BA som flyr, ankomst 1640 drar igjen 1730 ENZV tid
adjø

Ser ut som om der kjem en A319 5/9 MED BA logo:lol:
iallefall BA som flyr, ankomst 1640 drar igjen 1730 ENZV tid
adjø

Er det bare meg, eller holder du tilbake info om denne? Det mangler liksom litt kjøtt på beina på denne spotter-alert'en.

Hvilke kilder har du? Flyr de for Sun Air kanskje? Hvor kommer den fra, og hvor skal den hen?

Er det bare meg, eller holder du tilbake info om denne? Det mangler liksom litt kjøtt på beina på denne spotter-alert'en.

Hvilke kilder har du? Flyr de for Sun Air kanskje? Hvor kommer den fra, og hvor skal den hen?

Excuse me, trodde dere tok bilder av fly, og ikke brydde dere med hva som var inni, noe som forøvrig til en viss grad er konfidensielt:lol:

Takk for infoen krølle. :)

Denne er også helt garantert?

I flybransjen er der ingenting som er garantert, selvom de har fjernet det som stod bak på billettene før - Rutetider og priser kan forandres uten varsel:lol: -

Excuse me, trodde dere tok bilder av fly, og ikke brydde dere med hva som var inni, noe som forøvrig til en viss grad er konfidensielt:lol:

Beklager hvis jeg utrykte meg litt negativ. Det var ikke meningen. Det eneste er at det hadde jo vært kjekt å vite anledningen. Det er ikke hver dag British Airways besøker Sola.

Takker for info Krølle
Den skal skytes uansett drittvær på Sola
Gi nå vel benn i anledningen, Twin Otter. Tipper at du ikke stiller uansett

Last edited:
Har hørt rykte om at denne skal flys av Sunair (danske lille utgaven av BA med en Dornier? )

Har hørt rykte om at denne skal flys av Sunair (danske lille utgaven av BA med en Dornier? )
De ryktene stemmer ikke Lennart.

Den ligger nå inne på Avinor.no.

Ankomst: 16:40 London/Heathrow BA9216 British Airways

(Og for de som måtte lure, SGH.)

Kan ikke være noen artister fra Rått og Råde som har chartret flyet da? Ozzy f.eks? Eller han flyr kanskje privat...

Over midnatt stikker han , men her sitter han trygt på baken i en feit Mercedes

Attachments

• IMG_4446ed.jpg
    IMG_4446ed.jpg
    156.9 KB · Views: 211
Back