Lite imponerende AF/KLM-kampanje

gustavf

Moderator
Medlem
Air Franca/KLM startet en kampanje "garantert godt vær" i dag. Jeg er ikke spesielt imponert over prisene fra Oslo:

• Nairobi 6.235,-
  • Los Angeles 4.640,-
  • Bangkok 5.740,-

Og en del andre. Jeg planlegger høstferie, og hadde håpet på noe mer imponerende.

Enig, særlig siden de for noen dager siden sendte ut en teaser og sa "Bare vent, nå kommer det noe spennende"

Ja, jeg kikket også fort over prisene og så ble den mailen slettet. Dette var ikke så veldig imponerende nei :8:

Enig, særlig siden de for noen dager siden sendte ut en teaser og sa "Bare vent, nå kommer det noe spennende"

Ja, det var vel spesielt derfor jeg synes dette var dårlig. Som "top offers" på websidene, uten noe mer markedsføring, hadde det vært helt greit.

De har stort sett de samme prisene fra de mindre destinasjonene i Norge, og da er plutselig prisene langt bedre forholdsmessig.

Jeg er skuffet også, men skal ikke se bortifra at jeg slår til på Air France OSL-(CDG)-JFK i A380!

Slå til, det hadde jeg gjort, men dessverre det passer ikke før neste år.. Men da kommer jeg også:FRA:FRA

De slår LH da. Sitter med en 744 med LH 11. mai neste år som jeg håper blir "aircraft change"...

Kanskje LH snart frigjør rutetidene deres grunnet at AF e r ute ??:8:

Back