• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lisboa på gamle måten...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Lisboa på gamle måten...

Har kun fløyet SAS Braathens på denen ruten...

OK - men merkelig om SAS Braathens kun har lyst å gi passasjerene gratis frokost til Stockholm og ingen andre plasser

Jepp... kan ikke si meg uenig i det. På mine 4 flighter sist uke var det inegn av flightene som lignet noen av de andre...godt gjort på tur/retur reiser...

Originally posted by EB
Jepp... kan ikke si meg uenig i det. På mine 4 flighter sist uke var det inegn av flightene som lignet noen av de andre...godt gjort på tur/retur reiser...
Sant nok - og dessverre er det hele ganske så kaotisk når det gjelder konsepter i SAS. Vet faktsik aldri, rettere sagt vanskelig å vite når en får servering...og evt hva den er...
Lite forutsigbart.....men dte har vi jo snakket om mange ganger. Tror SAS bør forsøke å bli mer forutsigbart og tydelig i markedet. Tror dem hadde tjent på det.

Bør begynne å tenke på hva de var gode på - ikke være opptatt av nytenkning så kunne vi fått et bra comeback av et etablert selskap!

Skulle som tidligere sagt hatt SAS tilbake med full servering og god service... og nytenkende slik SAS engang var;)

Selv om topic handler om Lisboa, så skjønner jeg ikke helt alt dette maset om forskjellige regler ang. frokost til/fra Stockholm.

http://www.sas.no/WCM/templates/Page____260.aspx står det da rimelig klart;

Intrascandinavia
Vi serverer frokost på avganger frem til kl 09.30. Resten av dagen byr vi på kaffe og te, og det er anledning til å kjøpe kalde drikker, snacks og noe å spise.

Altså ikke at det koster noe for frokosten i motsetning på innenlandsruter.

Informasjonen på de svenske sidene:

Inom Skandinavien
På våra flygningar mellan Sverige, Danmark och Norge bjuder vi på frukost fram till 09.30. Därefter finns mat och dryck att köpa.

06.00 - 09.30 Frukost (gratis)

09.30 - 16.00 Du kan köpa fräscha mackor, muffins, snacks, choklad och olika drycker

16.00 - 23.00 Du kan köpa en liten bit mat som t ex en sallad, en laxbit, tapas eller något annat gott samt olika drycker.

M.a.o. ingen vesentlig forskjell i servicenivå - ser ikke den stadige "vinglingen" noen hele tiden påstår skjer innen SAS-konsernet.

Bra oppdatering...(...og avslutning!)

Back