LIMA NOVEMBER DECALS SAS flyklubb Super Cub

rhusberg

ScanFlyer Silver
Hei,

Samtidig med LN144-510 Braathens final cs, går også dette
arket til trykking hos Cartograf. Skalaen blir 1/32 for Revell
sin nye Super Cub, og i tillegg blir det 1/48 på samme arket
for Minicraft sin modell.

På artworken dere ser under, er det også 1/72, men dette blir
fjernet da CMK vil ha dette med i sitt nye resin sett.

Happy modelling,
Ruben

BaltusVikingDecal.jpg

Se her ja, Enda en artig en. Er det dine dekaler som kommer med i CMK settet eller er det noen andres , bare samme farge skjemaet?

Er kjempe fornøyd med Busybee / norfly / widerøe dekalene jeg kjøpte av deg forresten. Likte den løsninga med ett sett med striper for korigert skrog og ett sett for "rett ut av esken" på widerøe arket. Høy klasse det der!

Se her ja, Enda en artig en. Er det dine dekaler som kommer med i CMK settet eller er det noen andres , bare samme farge skjemaet?

Er kjempe fornøyd med Busybee / norfly / widerøe dekalene jeg kjøpte av deg forresten. Likte den løsninga med ett sett med striper for korigert skrog og ett sett for "rett ut av esken" på widerøe arket. Høy klasse det der!

Hei,

Kjekt at du liker dekalene mine !!

Det blir Jennings sin artwork for Cub'en, men jeg er litt usikker på hvem
som vil trykke dem for CMK.

Happy modelling,
Ruben

Baltus Viking. Husker jeg så den stående på trynet oppi ei grøft på Eggemoen tidlig på 80 tallet. To karer virret rundt litt i sjokk så jeg gjetter meg til at det var gutta som var ombord. Vi dro fra stedet så jeg fant aldri ut hva som hadde skjedd.

Trygve

Hei,
Da var artworken sjekket opp mot Revell sitt nye sett, og sendt
til Cartograf for trykking.

Happy modelling,
Ruben

LN32-48-01.jpg

Her kommer et bilde av storebroren til Baltus, Doffen, tatt på Fornebu på '50-tallet
ENJOY

Attachments

• LN-PAO-800.jpg
    LN-PAO-800.jpg
    48.6 KB · Views: 142
Back