LIMA NOVEMBER DECALS LN144-509 Busy Bee B737-200C

Hei,

Da har jeg fått snust opp karen som i sin tid laget Fotocut B737-200 etset ark med
"nose gear gravel deflector plate" på. Se under for bedre beskrivelse av arket.
Jeg har fått fatt i 30 stk av dette, og disse selges for kr 50.- pr stk, men KUN sammen
med Busy Bee dekalet. Først til mølla gjelder her, og jeg tar imot reservasjoner nå. Men
som sagt, kjøper du 1 stk dekal, så kan du bestille 1 stk etset ark. Tar du feks 2 dekaler,
kan du bestille 2 etsete ark.....

Happy modelling,
Ruben

F1 - Boeing 737-200 (and some Eastern 727s) forward retractable air-stairs,
Boeing 737 nose gear gravel deflector plate and a selection of jet antennas (44 parts).
The air-stair parts may be applicable for other aircraft as well

Da var omsider Busy Bee arket sendt til Cartograf, så pleier det å gå
ca 3-4 uker før jeg får det hjem...

Happy modelling,
Ruben

LN144-509.jpg

Hvis det noen gang er meningen å lage et dekalark i skala 1:100 fra Lima November så håper jeg at det blir dette. Har en Nitto B 737-200 som svært gjerne skulle hatt Busy Bee farger, titler og logo.

Espen

Hvis det noen gang er meningen å lage et dekalark i skala 1:100 fra Lima November så håper jeg at det blir dette. Har en Nitto B 737-200 som svært gjerne skulle hatt Busy Bee farger, titler og logo.

Espen

Hei Espen,

Ingen problem med 1/100 for dette arket, så lenge DU forhåndsbetaler
for 200 ark..... Minimums kvantaet til Cartograf er nå steget til 300 ark.

Så, ikke hold pusten mens du venter...... :lol:

Happy modelling,
Ruben

Hei,

Erik Geicke har oppdaget at alle 4 biene er med brunt, og ikke
som vist på artworken, også med sort. Så her har Cartograf
"driti på draget"....

Har akkurat mailet med Cartograf, og de beklaget så mye, og
skulle umiddelbart trykke og sende sorte bier oppover. Så da
sendes det ut til de som har kjøpt.

Happy modelling,
Ruben

Det var ikke meningen og lage en masse ekstra arbeid for deg Ruben.
Hadde bare vært og tatt en liten pensel og litt svart maling......
Anyway, god helg folkens.

Erik Geicke.

Jeg fikk min i posten i dag.. jeg er super fornøyd.. gleder meg til å lage den..

de er de beste decals jeg har sett på en stund.. revell sine er veldig bra, men airfix er bare dritt...
Men Lima Nowember er utrolig fine, har DY, BU,SK drage og SKBU..å nå busybee.. veldig kult.. gleder meg til flere som kommer...

Så takk for hjelpen Ruben.. nå har jeg planer for mange kvelder fremover...:colgate:

Jeg fikk min i posten i dag.. jeg er super fornøyd.. gleder meg til å lage den..

de er de beste decals jeg har sett på en stund.. revell sine er veldig bra, men airfix er bare dritt...
Men Lima Nowember er utrolig fine, har DY, BU,SK drage og SKBU..å nå busybee.. veldig kult.. gleder meg til flere som kommer...

Så takk for hjelpen Ruben.. nå har jeg planer for mange kvelder fremover...:colgate:

Bare hyggelig,

Og tusen takk for støtten. hvis ingen kjøper, så er det snart kroken
på døra, så jeg er avhengig av dere !!

Happy modelling,
Ruben

Back