Hei,
Da begynner LN144-509 Busy Bee B737-200 Combi å bli klart til trykking.
Dette vil bli sendt til Cartograf i begynnelsen av Januar, sammen med
LN144-510 som blir Braathens final cs.
LN-NPB hadde i løpet av sin karriere mange forandringer i sitt skjema. Det
ble levert med striper øverst på halen, sorte titler, sort anti-glare og registrerings bokstaver som var "squared with rounded corners" for å bruke Jennings sine ord.
Så forsvant hale stripene, det fløy lenge uten titler, så kom oransje titler med brun skygge, anti-glare ble lys grått og registrerings bokstavene P og B ble forandret til en rundere type. Det var flere kombinasjoner av nye og gamle P&W logoer på motorene, en stund hadde den ikke disse i det hele tatt. Så var med svart nesetip og uten.. Alle disse variasjonene blir å finne på arket.
Så nå blir du vel fornøyd Espen...
Happy modelling,
Ruben
Da begynner LN144-509 Busy Bee B737-200 Combi å bli klart til trykking.
Dette vil bli sendt til Cartograf i begynnelsen av Januar, sammen med
LN144-510 som blir Braathens final cs.
LN-NPB hadde i løpet av sin karriere mange forandringer i sitt skjema. Det
ble levert med striper øverst på halen, sorte titler, sort anti-glare og registrerings bokstaver som var "squared with rounded corners" for å bruke Jennings sine ord.
Så forsvant hale stripene, det fløy lenge uten titler, så kom oransje titler med brun skygge, anti-glare ble lys grått og registrerings bokstavene P og B ble forandret til en rundere type. Det var flere kombinasjoner av nye og gamle P&W logoer på motorene, en stund hadde den ikke disse i det hele tatt. Så var med svart nesetip og uten.. Alle disse variasjonene blir å finne på arket.
Så nå blir du vel fornøyd Espen...
Happy modelling,
Ruben


Last edited: