Liker du Finnair sitt nye livery?

Hva synes du om det nye liveryet?

• Dette var fint

Votes: 39 45.9%
  • Uff å uff

Votes: 46 54.1%

• Total voters
    85
  • Poll closed .
Mangler endel alternativer i avstemningen til at jeg gidder å svare. Hva med oss som hverken synes det er fint eller stygt, men helt greit?

Dette var veldig kjedelig. Det gamle var stilig og ellegant.

Terningkast 2

Skjønner ikke helt hvorfor Finnair absolutt skal skifte design - hva er det som ikke fungerer med dagens design? Det er vel bare ti år siden sist de endret. Synes det nye designet blir veldig kaldt.

Skjønner ikke helt hvorfor Finnair absolutt skal skifte design - hva er det som ikke fungerer med dagens design? Det er vel bare ti år siden sist de endret. Synes det nye designet blir veldig kaldt.

Helt enig med deg FlightDeck.

SKal de gjøre noe med interiøret også (jeg mener det ville være mye viktigere å endre interiøret, enn å endre utvendig design, som jeg synes var ganske stilig)

syns nok ærlig talt at dette var et skritt i feil retning ja.. får gi det litt tid, kanskje man må la det synke inn litt som en ny cd man først ikke syns er veldig bra..

Jeg hadde forventet meg mer, synes fortsatt det ser ut som en hybrid - noe jeg også trodde det var. Halen er veldig fin og stilren, men skroget kan du få billig. Det er mange flyselskap som greier seg fint med enkle farger, AF og LH comes to mind, men de klarer seg uten billboard-titler som jeg mener trekker ned. Jeg føler det gir meg assosiasjoner til et helt annet type flyselskap enn et etablert nettverksselskap. Kanskje mindre titler, og litt mer blått og grått hadde gjort seg?

Utrolig kjedelig! Ikke noe mere å si, dagens livery ser da hvert fall bedre ut. Jeg husket jeg så et par andre eksempler til nytt livery, og begge de to var mye bedre enn dette... Menmen, sånn er det - vi lever i en moderne verden, folkens:lol:

Jeg synes ikke det var direkte ille, bare ganske kjedelig.. Nå skal det sies at jeg ikke synes det nåværende liveryet var verdens mest spennende heller, men jeg kan ikke si jeg synes det var verdt å bruke €10mill på å male alle flyene om til det utseendet der... Kunne trengt bittelitt mer farge.

Synes nye fargen ble mer og mer riktig for landet Finland pga flagget er veldig hvit og minimalt blå kors i, derfor synes eg Finnair har lykes bra med den nye fargen... men eneste minusen er at det kan lett se skitten ut.

Back