LHR - 30/6 & 3/7-2011

  • Thread starter Thread starter LTH
  • Start date Start date

LTH

ScanFlyer Gold
Medlem
Jeg var en uke i London nå i juni/juli. Jeg hadde to flotte formiddager ved LHR, nærmere bestemt på Myrtle Avenue som er perfekt for å se landinger på 27L. Tok London Underground til Hatton Cross, noe som kostet meg 3 pund tur retur ;) Bildene er ikke redigert annet en en smule cropping...

Her er et (veldig)lite utvalg av bildene jeg fikk tatt…

American Airlines Boeing 777-200 (N759AN)
Londonsommeren2011228.jpg


MEA Airbus A330-200 (F-ORMA)
Londonsommeren2011237.jpg


Emirates Airbus A380-800 (A6-EDI)
Londonsommeren2011333.jpg


Etihad Airbus A340-600 (A6-EHD)
Londonsommeren2011349.jpg


Aegean Airbus A321 (SX-DVP)
Londonsommeren2011551.jpg


Transaero Boeing 737-400 (EI-DNM)
Londonsommeren2011554.jpg


British Airways Boeing 777-200 (G-VIIX)
Londonsommeren2011570.jpg


Air New Zealand Boeing 777-300ER (ZK-OKM)
Londonsommeren2011578.jpg


Air Canada Boeing 777-300ER (C-FITU)
Londonsommeren2011619.jpg


Emirates Airbus A380-800 (A6-EDF)
Londonsommeren2011695.jpg


Bare ett lite bilde fra hotellrommet ved Gloucester Road. Singapore Airlines A380
Londonsommeren2011839.jpg
 
Last edited:
Ser du har brukt F16 på disse bildene
Prøve med F8 neste gang ?
Kjekt å se at NZ bruker B773er på LHR :)
 
Ser du har brukt F16 på disse bildene
Prøve med F8 neste gang ?
Kjekt å se at NZ bruker B773er på LHR :)

Kjører kun auto settings... Ingen ekspert på dette området. Hva vil man oppnå hvis man bruker F8 kontra F16?
 
Kjører kun auto settings... Ingen ekspert på dette området. Hva vil man oppnå hvis man bruker F8 kontra F16?


Mer fokus på flyet. Kort sagt, Blenderen (F) styrer ikke bare lys, men også dybdeskarphet. Å blende ned betyr mindre blenderåpning og større blendertall.
Dess mindre blenderåpning, dess større dypdeskarphet.
 
Back
Top