LH First class

Glean EBG

ScanFlyer Gold
Jeg har bestilt Lufthansa first class til AUH og hjem fra DXB via FRA.
Blir jeg hentet ved flyet og kjørt til First class terminalen når jeg kommer med LH fra OSL?

Jeg har bestilt Lufthansa first class til AUH og hjem fra DXB via FRA.
Blir jeg hentet ved flyet og kjørt til First class terminalen når jeg kommer med LH fra OSL?

Du kan bli hentet ved flyet om du får fjernparkering, men de kjører deg vel til B-terminalen. Skal du til FCT må du nok forbi Omar og taxiene.....dvs.spasere bortover fra utsiden :D :D

Og dersom man har dårlig tid kan man heller slå seg ned i en FCL i enten A eller B. Fra FCL B blir man kjørt kun hvis flyet går fra C eller Z (man kan ikke bli kjørt herifra til Schengen-avganger, da må man til FCT)

Jeg har over 3 timer så tenkte å sjekke ut FCT så kankje jeg tar turen innom FCL på veg hjem om jeg har adgang.

Hei,
Er dette bestilt på miles eller cash ?
Hva er i tilfellet antall miles som "flyr" på en slik ein tur ?

Hei,
Er dette bestilt på miles eller cash ?
Hva er i tilfellet antall miles som "flyr" på en slik ein tur ?

Med EB poeng er det 120.000 + ca 4000nok i avgifter og fuel
Med penger er det ca 50.000 kr og da får du 200% opptjening i EB eller 300% i M&M

Edit: jeg bestilte med poeng.

Blir du også henta i Oslo sentrum med limo?

120.000 EB poeng har jeg sikkert på konto neste sommer.. :p

Blir du også henta i Oslo sentrum med limo?

120.000 EB poeng har jeg sikkert på konto neste sommer.. :p

Ikke det jeg veit.
Tror det er bare noe Emirates har for sine First pax, dog ikke i oslo

Neste år går det ikke ann å bruke EB poeng på LH First.

Neste år går det ikke ann å bruke EB poeng på LH First.
Foreløpig er det vel kun Swiss som har bekreftet at First Class forbeholdes SEN/HON fra 2014 (bonusreiser). Lufthansa har vel egentlig indikert at de ikke kommer til å innføre dette i første omgang.

Foreløpig er det vel kun Swiss som har bekreftet at First Class forbeholdes SEN/HON fra 2014 (bonusreiser). Lufthansa har vel egentlig indikert at de ikke kommer til å innføre dette i første omgang.

Nei mener Swiss allerede har innført det og at LH innfører det fra 1.1.2014
Men da får vi bruke M&M poeng istede.

Nei mener Swiss allerede har innført det og at LH innfører det fra 1.1.2014
Men da får vi bruke M&M poeng istede.
Swiss innfører det fra 1. januar 2014.

http://www.miles-and-more.com/onlin...ews/detail?nodeid=1465420083&l=en&cid=1000328

Ingen slik annonsering for LH, men i et "intervju" med Flyertalks M&M-moderatorer ble det uttalt at Lufthansa ikke kom til å følge Swiss' i denne saken. Nå nevnes ikke Star Alliance-partnere konkret i svaret, men jeg tolker det slik at de fortsatt skal kunne ta ut bonusreiser i LH F.

http://www.flyertalk.com/forum/21474603-post12.html

Håper virkelig LH ikke følger Swiss med det første. De ville vel annonsert det snart hvis endringene skulle gjelde fra 1.jan?

Har 150.000 sårt opptjente jeg har tenkt å bruke til USA til vinteren på LH F - håper de drøyer litt til!

Back