LH codeshare med SAS og vv (bookingklasser)

Vet ikke hvor relevant det er for tråden, men LH V og Q med LO som operating gir begge 100% hos EB (bekreftet etter 1. juli). Fikk også på ny bekreftet at LH Q nå kun gir 25% (W) på SK-flighter (innen Europa).

Husker du hvilke bookingklasser de fikk hos LO?

Husker du hvilke bookingklasser de fikk hos LO?
LH Q (LO-metal) = Q-klasse hos EB
LH V (LO-metal) = V-klasse hos EB

Intraeuropeiske flighter begge deler (mellom to land). Vet at Miles & More av og til gjør forskjell på om flighten er domestic i et land eller over landegrensene, så greit å presisere.

LH Q (LO-metal) = Q-klasse hos EB
LH V (LO-metal) = V-klasse hos EB

Intraeuropeiske flighter begge deler (mellom to land). Vet at Miles & More av og til gjør forskjell på om flighten er domestic i et land eller over landegrensene, så greit å presisere.

Ja her er det jo en 1:1 mapping med code-share så lite problematisk, og iflg. EB er det ikke forskjell på intra-EU og domestic med LOT-metall (kun LH-metall)

Noen som har erfaring med EB-opptjening når man har en LH-flight som er operert av Air Dolomiti? Sist jeg reiste med en slik kombinasjon hadde jeg bookingklasse Y, og da fikk jeg normale poeng inn på EB-kontoen for Air Dolomiti-segmentet (mao. mellom 600 - 1000), men man skulle jo ikke tro at det gav poeng når de ikke står listet opp som en partner på SAS sine EB-sider.

Noen som har erfaring med EB-opptjening når man har en LH-flight som er operert av Air Dolomiti? Sist jeg reiste med en slik kombinasjon hadde jeg bookingklasse Y, og da fikk jeg normale poeng inn på EB-kontoen for Air Dolomiti-segmentet (mao. mellom 600 - 1000), men man skulle jo ikke tro at det gav poeng når de ikke står listet opp som en partner på SAS sine EB-sider.

Mener de flyr wet-lease for Lh, så da blir det som om Lh flyr.

Back