LH A343-300 til EWR

Skal fly LH fra DUS til EWR (LH408) i januar. Ser på checkmytrip at det er satt opp en A343-300. Iflg. seatguru kommer denne i to versjoner (1 og 2).
Noen som vet eller kan linke til info om hvilken versjon LH bruker? Grunnen til at jeg spør er at setene jeg har fått tildelt er litt forskjellige på versjon 1 og 2.

Hei, og velkommen hit :)

Har flyttet tråden din hit til reiseforumet, da slike spørsmål hører til der.

Nå tror jeg også at jeg fant svaret på spørsmålet ditt.

I følge seatguru, har de to varianter. En med tre klasser (First, Business og Economy), og en med to (Business og Economy).

En ide kan være å søke på lufthansa.com, om de selger First på den avgangen. Gjør de det, så er det varianten med First. gjør de det ikke, er det den andre (jeg vil vel tro at de opererer med First til EWR).

Trang satan uansett hvilken variant. Prøv å få nødutgang.

Var det jeg tenkte å sjekke i utgangspunktet, men ser på checkmytrip at jeg allerede har blitt tildelt sete (42H/K og 32H/K), og at de setene som ville vært aktuelle allerede er opptatt. :(

Ser nå at det er F-cl på denne flighten, så da vet jeg svaret.
Takk for hjelpen!

Lufthansa har 3 A343 basert på DUS; D-AIFE, D-AIFF og D-AIGO. Selv om du ikke fikk setene du ville ha, kan du kose deg med at disse individene er utstyrt med PTV (Selv om LH IFE's utvalg ikke er all verdens).

Back