LH 747-400

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Da blir det en tur på undertegnede med famile over dammen i desember.

Fikk en mistanke etter at jeg hadde bestillt at LH ikke har noe AWOD i setene sine, men kun sånne skjermer som henger fra taket....

Kan noen bekrefte eller avkrefte?

PS! Billettene med LH var såpass mye billigere enn flere andre konkurrenter at det ikke var noen diskusjon på hvem valget falt på....

På forhånd takk! :)

Har 2 gange været med LH747-400 og der var ikke nogen for for AVOD...ved ikke om nogle af ders B747 har fået det installeret..
Jeg har være med på DABTL og DABTK

Hilsen
Ole

De har ikke AVOD i jumboene sine. Disse maskinene bærer preg av å være gamle og slitte, og er noe av det mindre komfortable som går over dammen.

Ingen AVOD på 747, men på alle A340-600, noen (fleste?) A340-300 og alle A330.

Rekker du kanskje å avbestille og bestille nye billetter på Airbussfly? (LH har vel 24 t regel de også slik som SK?).

Men det har Wideroe.no ;)

Men anyway, det viktigste for meg er faktisk å ha kortes og mest effektiv routing siden vi er et reisefølge med barn.

Det er vel bare en ting å gjøre, ta med en bærbar DVD-spiller og Nintendo'er :)

Skal fly LH 747-400 fra Houston til Frankfurt på onsdag i neste veke, har med en NetBook med masse filmer så det går vel bra helt til strømmen tar slutt... :)

Skal visst være underveis på 343, skal selv ha den 18. mai neste år PHL-FRA..

Nå skal jo visstnok LH starte oppgradering av 747 flåten, men om det er startet til dere reiser vet jeg ikke. Mener jeg leste et sted at de også skal få AVOD da.

Når LH har sine billige web-kampanjer kan ofte også velge code-share flighter med UA. Der har du AVOD på 777.

Back