Leverandører av 1:200 fly.

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
Leverandører av 1:200 fly.

Jeg samler på fly i skala 1:200. Har noen tips om hvem som lager gode modeller til denne skalaen og hvilke nettsider det kan bestilles fra med gode utvalg?

Re: Leverandører av 1:200 fly.

Prøv FLightminatures.com, Ebay.com, aviationmegastore.com, skymarkmodels.com

Herpa200 synes jeg også har noen fine modeller i 200 skalaen ;)
Har Icelandair 757 i den sizen. Nydelig!

OT, men premier planes er et typichal snap fit fly og er veldig detalierte! :D så de leverer fly i skala 1:250 og 1:200! ;)

Glemte å nevne at det er snap fit/push fit models jeg er ute etter. Men takk for tipsene.

PPC holland, Premier planes, skymarks,hogan wings er også greie modeller.For å sammle på modellfly trenger man å vite litt angående produsent å slikt. Det gjør det mye lettere! ;)

Fin størrelse å samle på.... så lenge det er ca 20 modeller i sammlingen, men når den paserer 2-300 begynner det å bli trangt :D (snakker av erfaring)

Totalt så teller jeg 26 stk 1/200 og 1/250 i plast i min sammling som består av mange skalaer. OT

Fin størrelse å samle på.... så lenge det er ca 20 modeller i sammlingen, men når den paserer 2-300 begynner det å bli trangt :D (snakker av erfaring)

Vet hva du snakker om. Angrer litt på at jeg ikke startet med 1:400 ja.

Jeg samler begge deler jeg. Funker fint det, men de tar jo en del plass.

Jeg og! :) er ikke så avhengig av skala jeg! :D Men for meg er det 1:400 og 1:200 det går i! ;)

Vede: Hvor mange modeller har du og hvilke? Bilder? :p

Har blitt en del. Skal få tatt bilder av de når de siste 5 fra aviation megastore har ankommet.

Deilig å ha et par 1:100 modeller også, da.. skal skaffe meg DYs versjon av den :D det blir vanskelig å finne plass på 7 kv.m. fullt av andre fly-, foto- og instrumentbaserte ting og tang... hehe, må nok skaffe meg monter en gang

Ja 1:100 modeller gjør seg på hylla! :D har en liten sammling av de også! ;)

Venter på de siste hyllene skal komme på plass så etter det en gang.

Back