• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Level - IAG's LCC Longhaul (status om oppstart)

Re: Level - IAG's LCC Longhaul "Norwegian-dødare"

Ikke flyttet, men de har økt noe på LGW, men det har du også gjort på LHR i samme tidsrom

Mener å huske at BA (IAG) har annonsert nye ruter LGW-OAK og LGW-FLL for ikke lenge siden?

W
 
Re: Level - IAG's LCC Longhaul "Norwegian-dødare"

Mener å huske at BA (IAG) har annonsert nye ruter LGW-OAK og LGW-FLL for ikke lenge siden?



W



Det stemmer, men dette er ikke kapasitet som er flyttet fra LHR. Da de jo vokser der og i samme periode.
Dette er jo nye ruter, som jo er et tilsvar til Norwegian.

Men samtidig har jo BA startet flere andre longhaulruter fra LHR i det siste som Austin og San Jose
 
Rett og slett stygt ser det ut (i mine øyne selvfølgelig).

Espen
Nej, inte så vackert alls. Jag associerar också till cigaretter. Level är ett lågprismärke i Sverige. Logotypen är inte alls olik texten på flygplanets kropp. Se Wikipedia och
HL0000285.jpg
 
Hipstergjengen. Du vet, de som prøver å se ut som tømmerhuggere, men ikke har muskler.

Spenningen ved å sitte inneklemt på 34E hos Level er neppe større enn tilsvarende hos SAS....
 
Det er jo litt komisk da, det å bruke millennials som målgruppe og påskudd for å starte et nytt bolag. Spesielt når man vet at denne målgruppen i Spania har så liten kjøpekraft at de egentlig ikke har råd til å fly. Hva med å kalle en spade for en spade?
 
Spesielt når man vet at denne målgruppen i Spania har så liten kjøpekraft at de egentlig ikke har råd til å fly.

Tja, kjenner ganske mange millennials i Spania og de flyr både øst og vest på ferie de. I forhold til inntekt er det jo mye dyrere for de å fly f.eks til USA eller Thailand, så de nøyer seg gjerne med en langtur i året og ikke langhelger i New York eller Tokyo som har blitt helt normalt for mange av oss.
 
Tja, kjenner ganske mange millennials i Spania og de flyr både øst og vest på ferie de. I forhold til inntekt er det jo mye dyrere for de å fly f.eks til USA eller Thailand, så de nøyer seg gjerne med en langtur i året og ikke langhelger i New York eller Tokyo som har blitt helt normalt for mange av oss.

Det er nok en del som har råd til det ja, men med en arbeidsledighet på nærmere 40% for personer mellom 15 og 24 (som ikke er under utdanning) synes jeg det utsagnet om målgruppen i beste fall er pompøst.
 
Back
Top