Leiebil type litt stilig in the US of A

Det betyr at de ikke har disse bilene paa lokasjonen du soeker paa.

Prestige collection saa jeg ikke paa Hawaii, men Fun collection, baade Wrangler og tonnevis med Mustang Cab

Jeg ville forsoekt en annen webbrowser, det er mange bugs paa Hertz sine sider

Tror Hertz har puttet både Corvette og Camaro i Fun Collection, Prestige Collection inneholdt bare europeiske biler omtrent (Volvo C70 var vel cab i den kolleksjonen - og Volvo kan jeg kjøre her :)). Takk for tipset angående webbrowser, skal teste den.

Det er viktig å huske at det er store forskjeller på de forskjellige Mustangene, en standard leiebil bil Mustang Cabriolet er direkte kjedelig - en totalt uinspirert V6 motor som like gjerne kunne ha sittet i en Toyota....med kjøreegenskaper som en rattkjelke i dyp våt sne....

Er klar over at Mustang på ingen måte er noe å skrive hjem om, men dette handler egentlig bare om å ha noe som er erkeamerikansk fremfor bilens egenkaper ellers. Og Mustang ser jo ut som en million dollar! :)

Skal gjerne snoke litt for deg . Er jo tilbake i ReidarTown 18. april. Kan droppe innom Budget som har kontor vegg i vegg med Hertz i Hyatt Waikiki.

Vil sikkert ikke være vanskelig å finne Avisbutikk også..

Det hadde vært helt supert om du hadde kunnet gjøre, setter stor pris på det! :) Ellers er jeg klar over det bedagelige kjøremønsteret der borte, så dette handler jo om å ha en cab (som egentlig bare idioter og turister kjører der ;)) på Oahu for å vise kjæresten øya. :)

Back