Trety
ScanFlyer Rusty
Sitter og leker med tanken på å leie en erkeamerikansk "sportsbil" (skrivemåten er bevisst
) type Ford Mustang, Chevrolet Camaro eller kanskje helt opp i Corvette eller Dodge Challenger når vi er på Hawaii i sommer. Men er det noen som har noen tips om hvilke selskaper man bør leie sånt hos, og er det noen som vet litt om tilgjengelighet?
Prøvde bla. hertz.com, uten å bli det spøtt klokere. Corvette var "sold out" (yeah, right - snakker om leie i juli!), mens Mustang var listet opp som både "kun forhåndsbetaling" og "forhåndsbetaling ikke mulig". Avis (som jeg har Preferred Card hos) lar meg ikke booke eksakt bilmodell, men det er kanskje enklere om jeg booker først når jeg er der borte?
Tips og råd tas imot med stor takk!

Prøvde bla. hertz.com, uten å bli det spøtt klokere. Corvette var "sold out" (yeah, right - snakker om leie i juli!), mens Mustang var listet opp som både "kun forhåndsbetaling" og "forhåndsbetaling ikke mulig". Avis (som jeg har Preferred Card hos) lar meg ikke booke eksakt bilmodell, men det er kanskje enklere om jeg booker først når jeg er der borte?
Tips og råd tas imot med stor takk!