Leiebil med EB pris.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Jeg kikker litt på leiebil i Nice med Sixt og søker først uten å "nevne" EB og får en del lavere pris en den prisen som kommer opp før EBG rabatt hvis man går via SAS sidene. Gjør jeg noe galt, eller er de faktisk så småsleipe at de kjører at arabisk rabatt triks?

Jag fick en betydligt bättre rate hos Hertz i NCE tillpåsken med EB kortet än srandard. Differensen var såpass stor att jag med gott samvete köpte upp mig en kategori! :)

Jeg har lige bestilt hos Hertz i 2 dage i AMS i næste uge. 10% rabat med EB-kortet. Både Sixt og Avis var betydeligt dyrere end Hertz på disse dage.

Dette varierer fra gang til gang. Jeg har flere ganger sett at det ikke er billigere med EBG rabatt (eller til og med dyrere). Det kan derfor lönne seg aa sjekke baade med og uten EBG rabatten. Dette har nok sammenheng, som Someone sier, at rabatten baserer seg paa fullpris, mens det enkelte ganger kan väre f.eks. kampanjer som blir billigere enn EBG-rabatten.

Før fikk vi Platinumkort fra Sixt om en hadde EBG. Se om det fortsatt går. I Frankrike endte jeg med BMW 320 da jeg leide Golfklasse for 800 kr for tre dager.

Var mest imponert da jeg bestilte bil fra Hertz for 4 dager i Tyskland om et par uker.
Rabatten med SAS kortet ga faktisk en bedre pris enn prisen på deres 33% rabatt-salg som de reklamerer med på deres hjemmesider.

BF:cool2

Før fikk vi Platinumkort fra Sixt om en hadde EBG. Se om det fortsatt går. I Frankrike endte jeg med BMW 320 da jeg leide Golfklasse for 800 kr for tre dager.

Jeg tror det fortsatt er mulighet for det. Er selv EBG, og har sendt inn en søknad til Sixt, så får jeg se om det dukker opp noe platinumkort i løpet av et par uker.

Back