.....og jeg henter gubbebilen ( Town Car ) hos Budget...
Jeg tar alltid kun LDW...da kan jeg gå fra bilen om den blir totalvrak. Personforsikringene har vi gjennom reiseforsikringen, så det er ingen vits å betale for.
Flere gode alternativer er nevnt her allerede. I tillegg kan jeg nevne Autoeurope som vi brukte. Da får du en voucher hos en av de store. I vårt tilfelle fikk vi både hos Alamo og Dollar da vi ved 2 forskjellige anledninger brukte Autoeurope.
Men da med alt av forsikringer ( unntatt roadhelp og person ) allerede inkludert.
De gangene jeg har leid så har jeg ikke kommet unna minimum ansvarsforsikring...det har vært inkludert i prisen. Men LIS (utvidet ansvarsforsikring) har jeg aldri hatt...har i grunn ikke tenkt så mye over det. Men du har et poeng...saksøking er jo tross alt en utbredt hobby der borte...I tillegg bør du ha ansvarsforsikring dersom dette ikke er pålagt. Ellers kan det jo bli dyrt om du påfører andre skade eller havner i søksmål. Men ellers burde det holde med LDW/CDW.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.