Ledige F og C-award-seter hos LH/LX (funn og status)

Discus

Galley Slave
Medlem
Leger en egen tråd på dette, så drukner det ikke andre steder. (Evt. diskusjoner i egne tråder så dette kan være en statustråd, kanskje?)

Iflg ANA:

2012-06-14 FRA-IAD LH416 (A330) og LH418 (B747-8 !!!!) (1 pax)
2012-06-15 FRA-IAD LH416 (A330) og LH418 (B747-8 !!!!) (1 pax)

2012-06-14 - FRA-MIA LH462 B747 (søkte på 2 pax)
2012-06-21 - FRA-NRT LH710 A380 (søkte på 2 pax)

Last edited:
Re: Ledige F-award-seter hos LH/LX (funn og status)

Er ledig på LH 710 nå på onsdag (13.6) FRA-NRT (Airbus 388)

Re: Ledige F-award-seter hos LH/LX (funn og status)

Her er ei oversikt over ledige F-seter per 7. juni (pluss litt oppdatert i dag). ANA ser eit tonn med seter hos LH, men USair har ikkje sett eit einaste eitt.

Det nærmaste eg har komt (etter 10-15 telefonar) er biz-seter på avganger som ligg tre-fire dagar fram i tid. Har ikkje fått nokon av opreatørane til å prøve ein long sell heller.

Dei kan sjå Asiana-seter i F, så eg lurer på om eg skal hoppe på det. Er det nokon som kan gje ei vurdering av om dei gjer god valuta for pengane?

Anders

Attachments

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

I ren nysjerrighet søkte jeg på LH F (O-cl) for de 20 nærmeste dagene på tre strekninger, fant alt fra O1 til O4 der det var tilgjengelig:
FRA-NRT O-cl tilgjengelig 8-12. aug + 14. aug
FRA-HKG O-cl tilgjengelig 8+11+16. aug
FRA-BKK O-cl tilgjengelig 10. aug + 12-15. aug

Så ja, LH har tilgjengelighet de nærmeste 10 dagene, men alle carriers enten kan ikke eller vil ikke booke disse plassene. Regner også med at LH har bedre tilgjengelighet for M&M redemptions.

Finner de på UA og da er de vel bookbare hos dem...

Finner de på UA og da er de vel bookbare hos dem...

Ganske sikker på at hvis du velger de og trykker videre blir du møtt av en feilmelding før eller siden, der du blir bedt om å ringe. Leser hvertfall om mange som opplever denne "ghost" ledigeheten hos UA.

Back