• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Ledig Lördag

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
God Morgon från Mumbai,

Frukosten med dagens första masala chai är intagen. Solkrämen är på och snart kommer taxin som skall ta mig och ett par kollegor in till stan för sightseeing. Blir spännande att se vad den här staden bjuder på.

Ha en riktigt flott lördag runt om i världen!

Lad lørdag fra Ris via Kolbotn til Gjøvik - og det med den lille elektrikeren:-) Først kaffe og kokosmakroner før jeg kommer meg på veien. Mest spent på om jeg ser sne på toppen over Lygna. Kjør pent - nyt lørdagen:-)

God morgen fra hybelen i Bergen. Her sitter en å blomstrer med en kopp Nespresso, men om få strakser labber en i vei mot hula.
Ute er det fortsatt tørt og kaldt, en blå for øyeblikket.
Ha en fin fin lørdag :-)

Morn fra Tønsberg. Friskt ute på morgenkvisten, som betyr at pendlersykkelen trenger noen bedre egnede dekk i løpet av helgen. Det forutsetter at Bikely vil slippe den ut av skapet den står i...

God morgen fra Asker. Middagsgjester i kveld, så blir en diske opp en treretter til da. Noen ting må det startes på allerede etter frokost. Dessuten skal et barn på hockeytrening i løpet av dagen. Ha en fin dag.

God morgen fra 0260 Oslo som byr på nydelig vintervær. Morgenkaffe før treningsøkt. Deretter litt pakking før vi flytter oss opp i høyden og SUD-land. Bryllup i kveld. Ha en bra dag.

God lørdag fra Forus. Nydelig, men kaldt utendørs. Da er det greit at mesteparten av arbeidsdagen kan tilbringes foran skjermene innendørs. Med en bok ved siden av kaffekoppen. Ha en fin lørdag forumister.

God lørdag fra Tananger,

Morgen kaffe og frokost i langsomt tempo her. Nå stor lørdagens dugnad for tur på Flymuseet med resten av gjengen.
Senere kommer barnebarn på besøk , det skal kjøres elektrisk modelltog her i huset.
Ha en fin dag.

Ahhh fra Knausen. Nydelig lang mimosa-frokost er ferdig med kjernefamilien og noen overnattende. Nå er det gåtur ned til Frogner-ghettoen for å snuse litt på boksamlingen til en venn og påfølgende spasertur. Intimjulebord i kveld med rakfisk og bobler. Lørdager ass..

God ettermiddag fra Kongsberg.

Tøffe dager her for tiden, men heldigvis er formen noe bedre i dag enn i går, så jeg håper det går fremover i fortsettelsen også. Ikke så mye jeg får gjort for tiden, da bevegeligheten er litt redusert for tiden. Så det blir en del TV titting og bridge på nett. Jeg får vel prøve å kaste et blikk på fjernsynet i dag når Brann damene møter Glimt og får pokalen som seriemestre etterpå.

G'moorgen, ja .. Sitter og venter på at klokken skal bli 11 så jeg kan dra ned til fiskesjappa og hente meg et par sider nylagde ribs. Ja, fiskesjappa - det kommer en gubbe en gang i måneden med en diger grillvogn og selger grillede ribs, kylling og diverse andre herligheter. Fruens Gamecocks møter Texas A&M klokken 12 så da er dette perfekt lunsjmat.

Ellers skinner solen og svigerbeistet sover tungt i hulen sin .....

God kveld fra Bergen.

Fikk invitasjon til pinnekjøtt middag i morgen søndag. Sa Ja uten å tenke over hvor middagen er servert, så det ble litt frem og tilbake på div apper.

Landet på SK i morgen tidlig til OSL. Hyggelig pris pga kampanje. 3750 EBpoeng for premium til OSL og kr 241.-

Booker likeså OSL LGW med DY mandag for å beholde Status Match. Så det blir en slags mileagerun. Ellers har jeg holdt sengen de siste 18 timene. Jetlag fra BKK og to uker på «fylla» tar på en aldrende skrott

Back