LCY 25.10.09

• Thread starter Thread starter PC
  • Start date Start date

PC

ScanFlyer Blue
Siden tuben til LHR var delvis stengt så dro jeg til LCY. Det var ikke så mye trafikk på en søndag med hele 1 ankomst og 2 avganger, og noen overflygninger.

1DM35074.jpg

1DM35090.jpg

1DM35118.jpg

1DM35186.jpg

1DM35222.jpg

1DM35236.jpg

1DM35249.jpg

1DM35262.jpg

1DM35316.jpg

Siden tuben til LHR var delvis stengt så dro jeg til LCY. Det var ikke så mye trafikk på en søndag med hele 1 ankomst og 2 avganger, og noen overflygninger.

1DM35074.jpg

Wow, har BA fått sin første A318 nå? Det hadde ikke jeg fått med meg. Fine bilder, PC. Var tuben (Picadilly line) delvis stengt? Det merkes nok der borte...

Wow, har BA fått sin første A318 nå? Det hadde ikke jeg fått med meg. Fine bilder, PC. Var tuben (Picadilly line) delvis stengt? Det merkes nok der borte...

BA'en går til JFK (via Shannoin på utreise) i spesialkonfig.

Det var vel i slutten av September at BA begynte operasjoner med A318 fra LCY til JFK ;)

Picadilly line var delvis stengt ja, så de som skulle til LHR måtte ta Heathrow Express.

Back