• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lavprissuksess for Norwegian i Bergen

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
Blir spennende å se kabinfaktoren for mars, dette fremlegges tirsdag! Er denne veksten bare skryt og prat eller en realitet?

Originally posted by Speedbird
Ikke fra Norwegian såvidt jeg vet? :)

Jo, de prøvde seg, men med avgang bare et par dager i uken sier det seg selv at den ruten ikke var noe suksess.

Ikke uventet.. Bergensere er flinke til å satse på utfordrere... Braathens SAFE hadde nesten større suksess i Bergen etter at de startet med noen ruter pr dag til Oslo enn det de hadde på Stavangerruten som jo dekket "hjememmarkedet" til Braathens SAFE...

Okey, tre svar som hakket min påstand ned og trakket på den etterpå..
Men uansett, så hadde jeg likt om de hadde kommet tilbake på den ruten,
BUSK er jo så svinaktig dyr - forrige gang endte det med buss oppigjøno..
..og med meg og en kompis i klassen som deler utgiftene på ett småfly,
så er det jo faktisk noen hundrelapper billigere enn med SB..

Originally posted by Speedbird
Okey, tre svar som hakket min påstand ned og trakket på den etterpå..
Men uansett, så hadde jeg likt om de hadde kommet tilbake på den ruten,
BUSK er jo så svinaktig dyr - forrige gang endte det med buss oppigjøno..
..og med meg og en kompis i klassen som deler utgiftene på ett småfly,
så er det jo faktisk noen hundrelapper billigere enn med SB..
"hakket" på din påstånd, og "deretter tråkket på den"??
Nå er ikke jeg en av dem, men klarer ikke finne noen hakket på påstanden din eller etterpå tråkket på den.
Påstanden din var jo feil....selv om jeg har tungt for å se at du kom med en påstand.

Hehe.. :)
Var ikke sånn ment, var bare en liten henvisning til at tre stykker følte trang til å korrigere meg,
det holdt vel at når en har skrevet at jeg tok feil, så trenger da ikke to til å skrive akkurat det samme.

Jeg for min del skrev bare at DY har flydd ruten Bergen - Stavanger. Jeg mener det ikke kom klart nok frem at dette var en selvstendig rute opperert med B733... :)

Back