12 plasser der det sitter en mann eller dame og sjekker pass.
Automater utgående fungerer fortsatt ikke... Laaaaaaaang kø på non-EU nå pga. TK/DY til JFK, flere hadde stått i 20 min og beveget seg 2 meter... For EU/norsk pass tok det 5 min. Semi-flaut for en flynerd [emoji23][emoji38]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Om flyet er i rute burde de ha god tid.Har et spm ang passkontroll/immigrasjon på OSL. Min bror lander inn fra Østen sammen med sin Indonesiske samboer om morgenen kl 0715 lørdag 21/7. Noen som vet hvordan det pleier å være med kø på den tiden? Tenker på transfertid for connection til SVG. Vil de normalt sett rekke feks 1150 til SVG ?
Hvordan er ståa i passkontrollen på NonSchengen om dagen? På tirsdag skal jeg ut med TK1752 kl 12:00. Hvor god tid bør man beregne?
Var i Thailand i ferien. På utreisen var automatene åpne. Gikk rett igjennom, det tok 1 min.
På hjemturen var ikke automatene i bruk. Hvorfor det. 4 åpne luker for alle pass. Tok vel ca 15 min og komme igjennom. Mange thaier med følge brukte selvfølgelig lukene med ikke EU-pass.
Det er automater for EU-pass både ved inn og utreise på OSL.Automater for utreise:
Må være noe nytt?
Var i Norge sist 13 måneder siden, ingen automater da.
Er det snakk om automater for innreise på non-Schengen? Isåfall er det fine nyheter.
Uansett, må se å få fornyet Norsk pass.
Har det med på denne turen. Hvor lang tid tar det?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.