Las Vegas...

fuglern

ScanFlyer Blue
Har omsider fått overbevist min bedre halvdel om at en tur til Vegas skal på agendaen. Tidspunkt er satt til ca siste helg i mai (2014). Målet er å fly min business over dammen...og situasjonen er (da) at jeg er EBG...ca 100.000 poeng på konto, mens min bedre halvdel sitter på en CT og ca samme poengsum. Noen tips om hva vi bør satse på? Bonusbillett+CT til ett eller annet sted i USA og videre med fly/bil.....kjøpe "vanlige" billetter og bruke poeng på oppgradering.....heller kjøpe DM miles ogf få til noe der? Eller finnes det kanskje ingen snarveier til en hyggelig tur over dammen. Tips tas imot med takk. Har også lest mange av tripreport'ene fra Vegas her inne og tatt med meg diverse erfaringer...veldig bra å få tips/inspirasjon/råd fra de som deler sine flotte reiseopplevelser. Får komme tilbake til flere spørsmål om destinasjonene når reisen er i boks.

Enig med Robbiedeluxe at det er den beste måten, OM du da finner ledige bonusseter dit.. Har stort sett vært håpløst å finne i Business om du ikke er veeeeldig tidlig ute!

Et alternativ er å fly til Chicago og ta ut CT-billetten dit, så derfra med enten kjøpt innenriks, evt bruk av hennes poeng til en innenrikstur for dere begge. (Billigst og lettest å kjøpe en billett f.eks med UA eller AA...)

Las Vegas er en fantastisk by, har vært der en 7-8 ganger de siste par årene og skal selv tilbake igjen i slutten av Oktober! Nytt favoritthotell er Cosmopolitan og en Wraparound-suite der... (Og der får du Marriott-poeng også.. :))

God tur!

Kim

Sitter på verandaen på Cosmopolitan as we speak...og kan bare bekrefte det kimpe sier. En wraparound suite her er knallbra! Kommer nok til å booke her neste gang også.

Har jeg skjønt det riktig at ingen av hotellene til Hilton i Las Vegas har executive lounge?

Hei Robert!

Har kun bodd på Hilton Elara i Vegas, og ingen lounge der nei..

Tvilsomt om de har det på andre hoteller der..

Kim

Men hvis du har gull får du stoore suiter høyt oppe på Elara... Vår hadde boblebad på soveværelset i tillegg til stort bad... Dette er jo time-share leiligheter med alt en (ikke)trenger også... Herlig plass... Vegg i vegg med en mall med mange spisesteder... :drunk:

jeg har ikke bodd på Hilton i Vegas, men hvis du er der på ferie kan jeg virkelig anbefale at du heller sjekker de store hotellene på Strip. Vdara er fint og rolig, Cosmo er nytt og stylish. Hold deg unna cesars.. Vdara f.eks. har store suites og er veldig rimelig.

Back