Chrutchfield eller Amazon ...
Last edited:
http://www.bose.no/NO/no/home-and-p...lling-headphones/quietcomfort-20i-headphones/Dette produktet kommer på markedet 02/09. Vær først ute til å eie en QuietComfort® 20i Acoustic Noise Cancelling® headphones.
Bose har vaert slurvete med research og test av ett par nye produkter de siste par aarene. Ett av dise var in ear produktet deres der de rett og slett falt ut, noen maaneder senere ble de erstattet med nye gummidingser. Kablene og kritiske punkter var ogsaa daarlige, noe baade Dag her paa forumet og jeg merket,
Ikke bare disse ... har en dock player og sliter litt med at strømpluggen bak altfor lett faller ut. Har hørt om andre med samme problem, og det er dårlig kvalitetssikrig ..
Hvilke modeller fra Etymotics og Shure har du testet?Lyden er fantastisk og det er uten tvil de beste earbuds der ute
Ok, naa har jeg faatt testet disse godt. Med stoerrelse large passer de inn i oeret og blokkerer bra. Lyden er fantastisk og det er uten tvil de beste earbuds der ute og de eneste med aktiv noise canceling.
Men det er ikke noe erstatning for QC3, dog vil jeg beholde disse og bruke dem paa korte flighter, dagsturer og rundtibyentassing.
Så på longhaul kan de ikke erstatte QC3...?
Jeg har enda til gode å teste noe som kan slå disse jeg altså...selv innenfor BOSE....
Ta med hele setninga, kamerat. Ingen av merkene du nevner har active noice canceling.
Oerepropper er noe helt annet. Den type lydemping starter paa 99 cent:
Nuvel. Jeg har et par ørepropper for lyddemping som kostet meg et sted mellom 1500 og 2000kr, hvor kvaliteten naturligvis er betydelig bedre enn ditt alternativ her (og som er gode alternativer til aktiv noise cancelling i forhold til ren støydemping)...
Selv har jeg gått for et par QC15 (heller enn QC3) - mest fordi Lefdal hadde en utmerket deal på kr 1499,- for en stund siden, og jeg er ikke helt bekvem med "trykkfølelsen" jeg får i øret når jeg bruker hodetelefonene til hverdags (kanskje bare en vanesak). Har bare fått testet dem på et par korte flyturer, og de virket være veldig effektive i forhold til støydemping.
Saa vidt meg bekjent, er dette de eneste budsene som har aktiv stoeydemping.
Er ikke fan av QC15, liker QC3 mye bedre. Den diskusjonen har vi jo hatt tidligere: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=54446&highlight=bose
Ta med hele setninga, kamerat. Ingen av merkene du nevner har active noice canceling.
slik at de både hadde best lyd blandt alle earbuds og at de i tillegg hadde aktiv støydemping. Da de er de eneste med aktiv støydemping har det lite for seg å skryte av at de har best lyd blandt den ene som har aktiv støydemping.Lyden er fantastisk og det er uten tvil de beste earbuds der ute og de eneste med aktiv noise canceling.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.