Puh. Der ble man ør i hodet gitt. 2h56m26sek, strakaste veg uten opphold TOS-BGO idag med Dash8-300.. Klarte nesten å bryte 3-timers-muren..
Vil tro du valgte det selv
Nei, det er nok LYR-OSL...den er lengst, men flytiden for TOS-BGO vs. LYR-OSL er den samme (Q300/400 vs. B738)
EDIT: Ser nå at du skreiv langsomste, ikke lengste ...![]()
Og OSL-LYR er ikke fastlands-Norge heller![]()
Vil tro du valgte det selv![]()
Er det bare et engangstilfelle, eller går BGO-TOS nå med Dash 8-300 fast? Den er jo en smule langsommere enn Q400.
BE20 kan være ganske så "rask", så er ikke helt sikker på det. Om man mener langsomste som i laveste gjennomsnittshastighet fra A til B, må da en av de kortere rutene som opereres av Q100 være gode kandidater.Den langsomste er vel Bergen-Notodden med BAT kanskje? De cruiser vel saktere enn Dashen
Regnet med det - måtte bare...Jeg tenkte vel egentlig på "lengst tid i luften". Langsom var et unøyaktig begrep.
ANC-MIA på rundt 7,5t er jo en lang en. Riktignok bare cargo som går på den ruten da men.
Nå regnes ikke Alaska som 48 mainland statene helelr da. ^_^ Vil nok uansett tippe at BOS-LAX tar rimelig lang tid.
Puh. Der ble man ør i hodet gitt. 2h56m26sek, strakaste veg uten opphold TOS-BGO idag med Dash8-300.. Klarte nesten å bryte 3-timers-muren..
Wow, visste ikke at Dash8-300 har så lang rekkevidde med 50 pax, imponerende.
Hvordan var stemningen om bord? Hadde flyvertinna rekordsalg på tralla?
Wow, visste ikke at Dash8-300 har så lang rekkevidde med 50 pax, imponerende.
Hadde flyvertinna rekordsalg på tralla?
Er det ikke vanligvis Q400 på den ruta? Hørtes slitsomt ut gitt![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.