Langhelg i Bangkok med Singapore Airlines

Herlig lesning, artig å lese om en tur på 380, særlig loggringa.:D

Vel hjemme på Gardermoen var det en tur innom duty free, før jeg fant kofferten på samlebåndet og gikk på rødt for å fortolle noe vin jeg fant på CDG.

Litt OT: Er det mye styr å tolle inn noen flasker vin??

----------
SIN - CDG
10/10-2011
SQ334
A380-800
Economy, Preferred Seat
----------
(...)
Boarding nærmet seg, og det begynte å kile i magen. Da det endelig ble min tur var jeg bare et eneste stort smil der jeg gikk opp den slake gangbroen til øvre dekk.
(...)
Det beste var jo at det ikke var helt fullt her oppe på andre dekk, og setet ved siden av meg var ledig. Wheeeeeeeee :-) Det kunne nesten ikke blitt bedre. Etter å ha danset en stille, innvendig seiersdans var det på tide for superdumboens take-off. Som forventet tok den seg god tid, og så fort den var i lufta begynte den å logre med halen av begeistring. Hyggelig for superdumbo, men mindre hyggelig for oss som satt langt bak - men det er jo prisen man ofte betaler for å sitte nettopp der.

Hehe, jeg kjenner meg så vanvittig igjen... Jeg fløy en helg til Singapore i Mai 2009 fra London, mest for å fly A380'n. Jeg tok ca. 333 bilder, hvorav 75% var av flyet/flyplassen :p Good times! (hadde jeg kjent til flyprat da, så skulle dere sett en crazy trip-report :p )

Som de andre, takk for en flott skrevet report! Gleder meg extra masse til neste A380 tur nå, kun 39 dager unna :D

Hehe, jeg kjenner meg så vanvittig igjen... Jeg fløy en helg til Singapore i Mai 2009 fra London, mest for å fly A380'n. Jeg tok ca. 333 bilder, hvorav 75% var av flyet/flyplassen :p Good times! (hadde jeg kjent til flyprat da, så skulle dere sett en crazy trip-report :p )

En trip report er alltid velkommen på Flyprat, uansett hvor ny eller gammel den er ;)

Som de andre, takk for en flott skrevet report! Gleder meg extra masse til neste A380 tur nå, kun 39 dager unna :D

Takk takk, morsomt med tilbakemelding så langt etter at rapporten ble skrevet :) God tur!

Lurte litt på hvordan du overlevde dette etter F-turen til Icn, men ser nå at dette er en eldre rapport. Uansett bra lesing!

Back