Lang spottedag med en gal mann

Tom McNikon

ScanFlyer Silver
Jeg og Cato dro fra Oslo litt over 06 i dag tidlig og slo'n helt ut med en spotterdag.
Insideren måtte være med oss outsidere en dag så han få vite hvordan det er :lol:

Dagen begynte disig med masse mygg, de var veldig glad i hode til Cato
Par 321 og en 330 er ingen dårlig start
Dagens%20101.jpg

Dagens%20102.jpg

Dagens%20103.jpg

Når Air Malta kommer etterpå fortsetter det bedre tross disen
Dagens%20104.jpg

SAS med en CRJ-900 LN-RNL :)
Dagens%20105.jpg

også måtte jeg leke meg litt
Dagens%20106.jpg

Air Mediterraneè var visst en vanlig kost i dag
Dagens%20107.jpg

Dornier 328, min favorittprop
Dagens%20108.jpg

Det står i overskriften, gal mann :p
Dagens%20109.jpg

Embraer oppdatering igjen :)
Dagens%20110.jpg

Lufthansagris, litt avkobling fra luftbussene som er så vanlig med de her
Dagens%20111.jpg

eeeeeeehh????? A6 offroad, han er visst en AUDIot, den har han fått høre litt i dag
Dagens%20112.jpg

Freebird med blåhale
Dagens%20113.jpg

2 fra Mediterraneè
Dagens%20114.jpg

Dagens%20115.jpg

Har mer på lager om det er ønskelig å se mer, men må hoppe fra maskinen før jeg og blir gal :D

Hva ofrer man ikke for gode bilder! :lol: Skogsparkering og ikke sikte når man tar bilder :lol:

Been there done that! Men finfine bilder, artig!

Takker for det alle mann :)

Nå kommer det ikke så mange som jeg trodde, for min maskin har krasja og denne maskinen får jeg bare fikset D300 bildene, så de fra D90'en får vente på seg ;)
Takk og lov for eksterne disker sier jeg bare, har lært det smertefullt før, ta backup omgående, for et minutt senere kan være for sent ;)

British Airways går aldri jeg lei :)
Dagens%20116.jpg

Tar med en Avro for variasjonen sin skyld :D
Dagens%20117.jpg

Endelig fikk jeg også en slik på brikka.. Vært en del 321 i dag
Dagens%20118.jpg

N939UW i dag, flyet som åpnet ruten 22 Mai i fjor :)
Dagens%20119.jpg

Iceland Express :)
Dagens%20120.jpg

Endelig PIA på brikka igjen
Dagens%20121.jpg

Dagens%20122.jpg

[/img]

Last edited by a moderator:
Knallbra bilder. :)

Ja få han gærningen innafor gjerdet igjen, før han blir hentet av noen i hvite frakker. :D

For en spottertur. Først blir man mobbet hele veien fra Oslo til OSL for å kjøre Audi, så blir man dratt ut til Øvre Romerikes største mygghøl hvor vi ble teppebombet av mygg og knott, så griser Tom ned hele bilen med iskrem, melkeprodukter og baguettesmuler. i tillegg var jeg bombesikker på at Korean tok av fra vestre bane, men hvor feil kan man ta!!! En uforglemmelig tur med andre ord. takk til Tom for fototips og godt humør.

Takker alle sammen, hyggelig med tilbakemeldinger :)

For en spottertur. Først blir man mobbet hele veien fra Oslo til OSL for å kjøre Audi, så blir man dratt ut til Øvre Romerikes største mygghøl hvor vi ble teppebombet av mygg og knott, så griser Tom ned hele bilen med iskrem, melkeprodukter og baguettesmuler. i tillegg var jeg bombesikker på at Korean tok av fra vestre bane, men hvor feil kan man ta!!! En uforglemmelig tur med andre ord. takk til Tom for fototips og godt humør.

Takk for en humorfylt dag, det var gøy

Til uka når jeg er tilbake fra Kongsberg, skal vi rule hele OSL og da lager vi en pizza
buffet i bilen din, møter opp med stein og bygger takterrasse på bilen hans :lol:

Whey! Gal mann har skaffet seg galmannsobjektiv! :D Grattis :) -og bleklager at jeg ikke kunne hjelpe deg med det der, men har dessverre en policy innad i JP :( Ellers meget, meget variert og lekkert gjort! :D

så blir man dratt ut til Øvre Romerikes største mygghøl hvor vi ble teppebombet av mygg og knott
Cato, du skal f*en meg ikke snakke!! Her står jeg tre timer i midtre sør-trønderlag i et lett regn og 18 graders varmt elvedelta. TROR du det var mygg og knott?!?! haha... uffameg..

Cato, du skal f*en meg ikke snakke!! Her står jeg tre timer i midtre sør-trønderlag i et lett regn og 18 graders varmt elvedelta. TROR du det var mygg og knott?!?! haha... uffameg..

Værnes..? :lol: :lol:

Back