God langfredag fra Gøteborg. Vy Bus4You er fortsatt min foretrukne reisemåte hit tross at bussen I går var rimelig full. Måtte ta til takke med et økonomisete men selvoppgraderte det siste stykket da en del gikk av i Uddevalla . På veien hjem i morgen har jeg uansett reservert et enkeltsete. Det er så verdt den ekstra 50 lappen. Men det er nå omkjøring på e6 pga raset ved Stenungsund i høst så man får se litt annet enn bare motorvei. Hotellet jeg bor på er for ca 750 kroner natta, også de mer fancy hotellene i byen virker å være billigere enn vanlig i påskehelgen så egentlig perfekt. Eneste ulempen med dette hotellet er en støyende vei rett utenfor med en del trafikk. Men man overlever
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk
I går var det kø i motsatt retning men det henger sammen med at svenskene hadde vel sin store utfart i går. Omkjøringen går på riksvei 167 et stykke øst for der e6 går og videre sørover forbi Ucklum. Leste i en artikkel fra februar at de vil forhåpentligvis få e6 i gang før vi bikker 2025. Er ikke bare bare å bygge opp igjen etter et ras , er nok mye som må undersøkesHvordan er omkjøringen? Mye kø?
Ser nå at jeg gjorde rookie mistake da jeg reserverte seter med Air Asia og booket rad 6. de boarder nemlig bakfra, så er vel forberedt på å ikke få med all håndbagasje selv om vi har betalt ekstra. Har også kjøpt en innsjekket bagasje i tilfelle noe krøll, men frister ikke å vente på bagasje en time i Bangkok kl 23.30…
I går ble vi litt inspirert av 71 Grader Nord, så til kvelden blir det faktisk å grave i beholdningen av "Real Turmat" og så skal vi sette oss på balkongen i boblejakker. Varme vann på primus og drikke vin.
God morgen fra Tommy Bahama. Her går dagene og vi måper fremdeles over området.. spesielt Indian Wells og Palm Desert. Hotellet leverer konstant og man føler seg som VIP hele tiden - faktisk Jumeirah standard.
Svinger godt her på forumet, ja .... !! :drink
Svinger godt her på forumet, ja .... !! :drink
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.